اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نجات غریق مازندران خبر داد

قول استاندار مازندران برای پرداخت مطالبات ناجیان غریق

رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران گفت: استاندار مازندران قول پرداخت مطالبات ناجیان غریق را داده است.

قول استاندار مازندران برای پرداخت مطالبات ناجیان غریق

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران در پاسخ به سئوالی که بحث پرداخت مطالبات ناجیان غریق استان مازندران به کجا رسیده است، اظهار داشت: استاندار مازندران برای پرداخت مطالبات ناجیان غریق استان مازندران قول مساعد داده است.

وی به فعالیت ناجیان غریق در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: هیئت نجات غریق استان مازندران مسئولیتی در حال حاضر در سطح سواحل استان مازندران ندارد ولی تعدادی از ناجیان غریق به طور داوطلبانه در سطح سواحل مازندران در حال فعالیت هستند.

رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران درباره تعداد ناجیان غریق استان مازندران گفت: به وسعت شهر، ناجیان غریق متناسب با آن شهر مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه درباره امکانات تهیه شده در سطح دریا برای ناجیان غریق در ایام نوروز اظهار داشت: در بیشتر شهرستان‌ها یک قایق نجات غریق در اختیار ما قرار دارد ولی با توجه به استفاده‌هایی که مردم از دریا می‌‌کنند و میزان امکاناتی که در اختیار ما قرار دارد، کافی نیست.

اسلامی درباره تعداد آمار نجات‌یافتگان توسط هیئت ناجیان غریق استان مازندران در ایام برپایی طرح دریا گفت: در طرح دریا سال گذشته بیش از هشت هزار نفر را نجات دادیم.

رئیس هیئت نجات غریق استان مازندران در ادامه به راه‌اندازی دفتر نمایندگی هیئت نجات غریق غرب استان مازندران اشاره کرد و گفت: دو تیم غواصی 10 نفره نیز با این هیئت در مازندران همکاری می‌کنند.

اسلامی در ادامه به برنامه‌های آموزشی هیئت نجات غریق استان مازندران اشاره کرد و گفت: آموزش غواصان ورزیده نیز در برنامه کاری ما قرار دارد و با ثبت‌نام 10 نفر در هیئت نجات غریق کلاس‌‌های آموزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86004/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول