اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وکیل پرونده مرگ مادر و کودک بجنوردی خبر داد

صدور دیه 900 میلیون ریالی برای مرگ مادر و کودک در بجنورد

خبرگزاری فارس: وکیل پرونده مادر و کودک غرق شده از محکومیت شهرداری بجنورد به خاطر مرگ مادر و کودک غرق شده خبر داد و گفت: دادگاه برای این پرونده 900 میلیون ریال دیه تعیین کرده است.

صدور دیه 900 میلیون ریالی برای مرگ مادر و کودک در بجنورد

حسین ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از محکومیت شهرداری بجنورد به خاطر مرگ مادر و کودک غرق شده خبر داد و گفت: دادگاه برای این پرونده 900 میلیون ریال دیه تعیین کرده است.

 وکیل پرونده مادر و کودک غرق شده اظهار کرد: پرونده مرگ مادر و کودک پس از چند ماه رسیدگی در دادگستری سرانجام منجر به صدور رای محکومیت شهرداری بجنورد به پرداخت دیه مادر و کودک به بازماندگان آنان شد.

 وی تصریح کرد: اخیراً رای این پرونده برای اجرا به واحد مربوطه در دادگستری بجنورد ابلاغ شده است.

به گزارش فارس، این مادر و فرزند 5/2 ساله اواخر اردیبهشت امسال در پی بارش شدید باران و آب‌گرفتگی خیابان، در خیابان شهید بهشتی که یکی از خیابان‌های مرکزی شهر بجنورد محسوب می‌شود، به جوی حاشیه خیابان سقوط کرده و غرق شدند.

پیکر بی‌جان این مادر در همان شب حادثه توسط امدادگران پیدا شده و تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش فارس، جست‌و‌جوهای شبانه‌روزی برای یافتن جنازه‌ی دیگر مربوط به جسد کودک 2.5 ساله دختر از همان شب تا سه روز بعد ادامه داشت و با وجود تلاش تیم‌های امدادی و جست‌وجوگر نتیجه‌ای در بر نداشت و همچنان جسد مفقود شده بود.

عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد این دختر بچه با دستورات استاندار وقت به عنوان رئیس شورای مدیریت بحران خراسان‌شمالی آغاز که با ورود تیم‌های بیشتر وارد مرحله جدید شده و سرانجام این جست‌و‌جوهای وسیع نتیجه داد و جسد بی‌جان این دختر بچه نیز در انتهای محله جوادیه بجنورد پیدا شد.

در پی غرق‌شدن این دختربچه علاوه بر جریحه‌دار شدن احساسات مردم این شهر، برخی از مسئولان نیز نسبت به برخی بی تدبیریها انتقاد و با خانواده داغدار مرحومان احساس هم‌دردی کردند.

در این ارتباط جمشید گریوانی یکی از اعضای شورای شهر بجنورد که سه دوره عضویت را در این شورا داشته با ارائه استعفانامه خود به خاطر آنچه که به عنوان بی‌تدبیری برخی از مسئولان شمرده شده بود، از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول