اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر مطرح کرد

بوشهر، شهری جذاب و بانشاط برای مهمانان نوروزی

شهردار بوشهر با اشاره به اقدامات نوروزی گفت: بوشهر اکنون به شهری جذاب و با نشاط برای مسافران نوروزی تبدیل شده است.

بوشهر، شهری جذاب و بانشاط برای مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید راستی صبح امروز در جمع شماری از خبرنگاران با تشریح اقدامات نوروزی و استقبال خوب مسافران نوروزی از شهر بوشهر اظهار داشت: امکاناتی که شهرداری بندر بوشهر برای میزبانی از مهمانان نوروزی فراهم ساخته، بوشهر را به شهری جذاب، ایمن و پرنشاط برای سفر و اقامت نوروزی تبدیل کرده است.

راستی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه تسهیلات نوروز در شهرداری برای استقبال از بهار و نوروز 92 ادامه داد : برای استقرار مسافران نوروزی، کمپ‌های اقامتی متعدد و مناسبی درکنار خلیج فارس برپا خواهد شد.

پارک لیان برای استفاده مسافران نوروز آماده است

وی از آماده سازی پارک لیان برای استقرار مسافران نوروزی خبر داد و افزود: برای نخستین بار با محوطه‌سازی مناسبی که در پارک گردشگری لیان توسط شهرداری بوشهر انجام شده است ظرفیت لازم برای برپایی 200 چادر همراه با تامین سرویس بهداشتی سیار و ثابت مهیا شده است.

راستی افزود: با برپایی کمپی دائمی با ظرفیت 400 چادر مجهز در پارک ساحلی شغاب مکانی مناسب را برای هم‌وطنان در کنار ساحل زیبای شهر بوشهر فراهم کردیم.

وی با اشاره به امکانات متعدد این کمپ افزود: برای رفاه حال مهمانان تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تامین امکانات رفاهی از جمله سرویس‌های بهداشتی، حمام، پزشک، نانوایی، فروشگاه مواد غذایی و سایر امکانات مورد نیاز خانواده‌ها شده است.

راستی افزود: افزون بر برپایی این کمپ دائمی سه کمپ سیار نیز برای مسافرین در نقاط مختلف بندر بوشهر در نظر گرفته شده است.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به حضور پرشمار مهمانان نوروزی و ضرورت راهنمایی مسافرین به سمت کمپ‌ها و محل‌های در نظر گرفته شده در سطح شهر افزود: نقشه و بروشورهایی در ورودی شهر از طریق ایستگاه اطلاع‌رسانی بین مسافران توزیع خواهد شد.

وی افزد: برای رفاه حال شهروندان و بهره‌گیری بیشتر مهمانان از نوار ساحلی با مکاتبات و هماهنگی‌هایی که با استانداری و نیروی انتظامی صورت گرفته، مقرر شده است که در طول نوار ساحلی چادری برپا نشود.

انتهای پیام/66006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول