اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 53 ایستگاه انتظامی در ایام نوروز / مرخصی متهمان زندانی لغو شد

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: برای تأمین امنیت و آرامش مسافران و همشهریان، 53 ایستگاه انتظامی در نقاط مختلف استان بوشهر فعال هستند.

فعالیت 53 ایستگاه انتظامی در ایام نوروز / مرخصی متهمان زندانی لغو شد

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: استقرار ایستگاه موقت پلیس را در سواحل و مکان‌هایی از قبیل تفرجگاه‌ها و بقاع متبرکه که مسافران اسکان دارند، پیش‌بینی کردیم.

وی افزود: از وجود نیروهای ستاد و اجرایی که حدود 300 نفر هستند نیز در این ایستگاه‌ها استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت 53 ایستگاه انتظامی در ایام نوروز تصریح کرد: در همین ارتباط تیم‌های ناظر و کنترل‌کننده هم پیش‌بینی کرده‌ایم.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: برای تقویت گشت‌های انتظامی و هوشمند خودرویی هم افرادی را سازماندهی کردیم که این افراد گشت‌های نامحسوس را انجام می‌دهند.

مرخصی برای متهمان در ایام نوروز لغو شده است

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هماهنگی مراجع قضایی در ایام نوروز به متهمان مرخصی داده نمی‌شود؛ ضمن اینکه اسباب‌کشی منازل هم تا پایان تعطیلات باید با هماهنگی قضایی انجام شود.

عباس‌زاده گفت: گشت‌های نامحسوس و محسوس آگاهی درنظر گرفته شده و مأموران پلیس مواد مخدر نیز در محلاتی که خرده‌فروشی مواد مخدر زیاد است، حضوری چشمگیر دارند.

سارقان مسلح دشتستان دستگیر شدند

وی از شناسایی و دستگیری چهار نفر از سارقان شرور و مسلح دشتستان خبر داد و گفت: این افراد حدود یک ماه پیش طلا و زیورآلات یک خانم برازجانی را به زور به سرقت برده بودند که با تلاش گسترده و عملیات‌های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

عباس‌زاده توجه ویژه به امنیت شهرستان دشتستان را مورد تأکید قرار داد و گفت: در 9 ماهه گذشته از سال با تقویت ناوگان خودرویی و نیروی انسانی یگان‌های انتظامی شهرستان دشتستان، بازسازی ساختمان کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و همکاری قابل تقدیر دستگاه قضایی شاهد تحول بسیار خوبی در ضریب امنیتی این شهرستان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است، تصریح کرد: در 9 ماهه گذشته از سال همه بازداشتگاه‌های یگان‌های انتظامی در شهرستان دشتستان، بوشهر، بندرگناوه و تنگستان بازسازی و نوسازی شدند و انتظار می‌رود تا 6 ماه آینده این اتفاق در تمامی نیروی انتظامی استان صورت بگیرد.

انتهای پیام/66006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول