اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر همدان اعلام کرد

آمادگی کامل هلال احمر همدان در تعطیلات نوروز 92

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از آمادگی کامل نیروهای امدادی و جوانان و داوطلبان این جمعیت برای خدمات‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی در استان همدان خبر داد.

آمادگی کامل هلال احمر همدان در تعطیلات نوروز 92

حمید ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همدان همسو با سیاست و وظیفه ذاتی و سازمانی خود در ایام نوروز خدمات‌رسانی به مسافران را بر عهده داشته و در نوروز 92 با تعداد نفرات و امکانات بیشتری در خدمت میهمان در سطح استان حضور گسترده‌ای دارد.

وی افزود: در نوروز 92، 20 پایگاه امدادی جاده‌ای در سطح جاده‌های مواصلاتی استان در نظر گرفته شده تا در مواقع لزوم و با هماهنگی همکاران اورژانس و ناجا به مصدومان و حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان تصریح کرد: در مبادی تمام شهرهای استان همدان جوانان این جمعیت با اهدای شاخه گل و همچنین نقشه‌های گردشگری و بروشور کار راهنمایی مسافران را بر عهده دارند و بیش از 27 تیم به صورت شبانه‌روزی در این امر مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در میدان فرودگاه و ورودی شهر همدان 50 تخته چادر برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران برپا و در نظر گرفته شده که در صورت لزوم در اختیار میهمانان شهر پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین قرار گیرد.

ره‌انجام با اشاره به خدمات‌رسانی 24 ساعته بالگرد امدادی هلال احمر همدان اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بالگرد به مرکزیت همدان نسبت به خدمات امدادی به سه استان مرکزی، لرستان و قم اقدامات لازم را انجام خواهد داد و با سرکشی در تمام جاده‌های مواصلاتی این سه استان در صورت بروز حادثه برای کمک مصدومان حوادث جاده‌ای اقدام خواهد کرد.

به گفته وی تا پایان ساعت 24 سی‌ام اسفند سال گذشته و شروع مسافرت‌های نوروزی امدادگران جمعیت هلال احمر استان همدان به 16 مورد حادثه جاده‌ای کمک و امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به کاهش حوادث جاده‌ای در مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: با توجه به موقعیت خاص استان همدان و مبدأ اصلی غرب کشور و گذرگاه استان‌های غربی کشور و همچنین بزرگراه اصلی راه کربلا امسال شاهد کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

وی عنوان کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال با حضور یک هزار و 120 نفرروز امدادگر و 400 نفرروز راننده از 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین 92 ادامه دارد.

ره‌انجام گفت: تیم‌های امدادی حاضر در پایگاه‌های در نظر گرفته شده به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران خواهند بود و در صورت بروز حادثه 10 تیم واکنش سریع هم در نظر گرفته شده تا در کمترین زمان ممکن به کمک حادثه‌دیدگان قرار بشتابند.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول