اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد

بهره‌مندی 10 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال‌احمر

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران از بهره‌مندی 10 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال‌احمر این استان خبر داد.

بهره‌مندی 10 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال‌احمر

لیلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: راهنمایان مسافران نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان نسبت به توزیع بیش از 7 هزار بروشور و بسته فرهنگی حاوی نقشه شهرستان و استان، دانستنی‌های امدادی، آدرس و معرفی اماکن دیدنی و توریستی و نرم‌افزارهای آموزشی بین مراجعه‌کنندگان در پست‌های راهنمایی مسافران اقدام کردند.

وی افزود: در این مدت بیش از 380 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز این جمعیت و همچنین 100 نفر با مراجعه به ایستگاه سلامت از خدمات رایگان تست فشار خون و قند خون برخوردار شدند.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به راه‌اندازی طرح جدید دوستدار کودک با امکانات «کلبه آموزشی و سرگرمی» وی‍ژه کودکان تصریح کرد: تاکنون بیش از 120 کودک و نوجوان از خدمات این طرح برخوردار شدند.

احمدی بیان داشت: به طور متوسط روزانه 100 نفر از جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر استان در اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی مشارکت دارند.

وی گفت: بیش از 40 پست راهنمایی مسافران نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی و ورودی شهرها آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول