اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان کرج خبر داد

برگزاری سوگواره یاس نبوی در کرج

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری سوگواره یاس نبوی در کرج خبر داد.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در کرج

حجت‌الاسلام محمدامین رایمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه که از هفته دوم تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود این سوگواره در کرج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای دهه اول فاطمیه در کرج اندیشیده شده است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های دهه نخست ایام فاطمیه در جوار امامزادگان استان البرز برگزار خواهد شد افزود: آشنا کردن بیشتر مردم با سیره و اخلاق و روش فاطمه زهرا(س) از اهداف برگزاری این سوگواره است.

رایمند تأکید کرد: در این راستا همچنین برگزاری نشست‌هایی با موضوع سیره فکری و عملی زندگی بانوی دو عالم و انجام سخنرانی توسط سخنرانان برتر کشور از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ترویج بیش از پیش فرهنگ وقف در بین مردم تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جدید اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ وقف در بین قشرهای مختلف مردم است.

رایمند افزود: براساس آمار موجود طی شش ماه دوم سال گذشته هفت وقف مهم در کرج انجام شد که دو مورد از آنها زمینی به ارزش بیش 50 میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا واقفان این زمین‌ها را برای احداث مدرسه، درمانگاه، ساخت واحدهای مسکونی برای زوج‌های نیازمند و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت وقف کرده‌اند.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول