اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جدید صورت گفت

پذیرش 2363 نفر روز فرهنگی در اسکان نوروزی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل از ورود و اسکان بیش از 2 هزار و 363 نفر روز در قالب 370 خانوار و یک هزار و 673 نفر در مدارس اردبیل خبر داد.

پذیرش 2363 نفر روز فرهنگی در اسکان نوروزی

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، موسی عدالتخواه عصر امروز در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تاکنون تعداد یک هزار و 673 نفر در قالب 370 خانوار، افتخار میزبانی را از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و یزد به سرزمین چشمه‌های آبگرم و بهشتی اردبیل داده‌اند.

وی، هدف از اسکان فرهنگیان را در فضای بسیار مناسب و مقدس مدرسه، استمرار ارتباط روحی آنان با فضای دلنشین و معنوی تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: امیدوارم در ایام تعطیلات نوروزی با تمهید مقدماتی که ایجاد شده است، میزبان شایسته‌‌ای برای فرهنگیان و خانواده‌های آنان در استان دارالارشاد اردبیل باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه سفر فرهنگیان به استان اردبیل در تعطیلات تابستان بیش از 10 برابر سفر نوروزی است، تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل آمادگی استقرار شبانه‌روزی 20 ستاد اسکان در نواحی و مناطق با نظارت ستاد مرکزی مستقر را دارد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین یادآور شد: 45 کلاس مجهز درجه دو برای استقبال از فرهنگیان در استان اردبیل تدارک دیده شده است.

قائم مقام ستاد اسکان فرهنگیان استان اردبیل افزود: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مسافران فرهنگی و افزایش مسافران، تعداد 27 کلاس دیگر در قالب چهار مدرسه در ناحیه دو و 18 کلاس در قالب یک مدرسه در ناحیه یک اردبیل به صورت درجه دو تجهیز و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و خانواده‌های آنان شد.

عدالتخواه از پذیرش یک هزار و 212 نفر روز در 30 اسفندماه سال گذشته در قالب 210 خانوار و یک هزار و 19 نفر خبر داد و اذعان داشت: مدارس درجه یک دارای امکانات تلویزیون، یخچال، فرش، پتو، بالش و موکت با حمام و آشپزخانه عمومی و کلاس‌های درجه دو دارای فرش، پتو، بالش و موکت، تلویزیون در نمازخانه، یخچال در طبقات و حمام و آشپزخانه عمومی است.

انتهای پیام/62003/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول