اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش تاکستان:

درب 160 کلاس تاکستان به روی گردشگران باز است

معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از آمادگی مدارس این شهرستان و 160 کلاس درس برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد.

درب 160 کلاس تاکستان به روی گردشگران باز است

علی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برگزاری کارگاه اقامه و توسعه فرهنگ نماز در تاکستان اظهار داشت: این کارگاه‌ها به‌ منظور توانمند‌سازی معنوی فرهنگیان با حضور تمام فرهنگیان تاکستانی طی روز‌های گذشته توسط معاونت فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان برگزار شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان افزود: 220 عنوان لوح و گواهی حضور برای فرهنگیان شرکت‌ کننده در کارگاه توسعه فرهنگ نماز صادر شده است.

وی جذب مربیان پرورشی را در راستای تربیت دانش‌آموزان ضروری خواند و تصریح کرد: امروز پیکان تهدیدات دشمنان در ناحیه فرهنگی بر روی دانش‌آموزان بوده که در این زمینه توجه به امور تربیتی باید مبنا و ریشه تمام امور قرار گرفته و دنبال شود.

وی با بیان اینکه نهاد امور تربیتی در سال 85 با عنوان معاونت فرهنگی و پرورشی با فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی احیا شد، تصریح کرد: ضرورت ترویج تربیت دینی در مدارس امروز اولویتی مهم و بر عهده نهاد آموزش و پرورش نهاده شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان بیان کرد: اداره آموزش و پرورش تاکستان هم‌زمان با هفته درختکاری نیز با همکاری سازمان دانش‌آموزی که متشکل از پیشتازان و فرزانگان است، مراسم روز درختکاری را در دو مدرسه شهر تاکستان به صورت نمادین برگزار کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از نوروز دانش‌آموزی از سوی کانون فرهنگی و تربیتی مهدیه شهر تاکستان عنوان کرد: تشکیل گروه سرود برای اجرا در ایام نوروز با مربی‌گری استاد پدرام از هنرمندان پیشکسوت تاکستان جزو برنامه‌هایی است که با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز مدارس تاکستان برای اسکان گردشگران نوروزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی آموزش و پرورش تاکستان برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش تاکستان با اشاره به افزایش 50 درصدی حضور مسافران نسبت به سال گذشته در شهرستان تاکستان عنوان کرد: دو هزار عنوان نرم‌افزار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دو مرحله در شهرستان تاکستان و بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

طاهرخانی با بیان اینکه دو هزار و 981 نفر اسکان در نوروز 91 در شهرستان تاکستان صورت گرفته است، تصریح کرد: هفت مرکز اسکان شامل یک مرکز اسکان اصلی، 80 کلاس نوع الف، 57 کلاس نوع ب، و 23 کلاس ویژه برای استقبال از میهمانان نوروزی در تاکستان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول