اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام نوروز

حاجی فیروز میهمان شهروندان تاکستانی شد/نوروزخوانی حاجی فیروز در تاکستان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری تاکستان از اجرای برنامه‌های متعدد نوروزی از جمله نوروزخوانی در شهر تاکستان خبر داد.

حاجی فیروز میهمان شهروندان تاکستانی شد/نوروزخوانی حاجی فیروز در تاکستان

حسین طحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برگزاری جشن‌های نوروز در این شهرستان اظهار داشت: مراسم جشن نوروز با حضور شهروندان هم‌زمان با شب عید نوروز در هتل بغدادی شهر تاکستان با اجرای موسیقی و ویژه‌ برنامه‌های متنوع و صرف شام برای میهمانان برگزار شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی برای برگزاری هرچه سریع‌تر نمایشگاه صنایع‌ دستی در شهر تاکستان انجام شده است، تصریح کرد: در نمایشگاه مذکور سعی بر این شده است تا میراث فرهنگی، سوغات، تولیدات سنتی شامل: گلیم، جاجیم و نمونه‌های طرح‌های خله‌کوه تاکستان برای تماشای شهروندان تاکستانی به نمایش درآید.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی در شهرستان تاکستان افزود: همچنین اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری تاکستان در تدارک برای اجرای نوروز‌خوانی حاجی فیروز به طور زنده در مکانی بیرون از اداره می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای نصب پوستر معرفی جاذبه‌های طبیعی اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: تعدادی بروشور و بسته‌های حاوی نقشه شهر تاکستان به همراه آدرس اماکن اقامتی و تفریحی برای ایام نوروز هم‌‌اکنون تهیه شده و در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین در دو نقطه شهر تاکستان نیز طرح خدمات‌رسانی به مسافران و اهدای بسته‌های گردشگری به آنان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول