اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بویین زهرا صورت گرفت

پیشنهاد استقرار جمعه بازار در یک مدرسه

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا از پیشنهاد برای تشکیل جمعه بازار در یکی از مدارس این شهرستان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

پیشنهاد استقرار جمعه بازار در یک مدرسه

علی‌اصغر رجبی سگزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: شش فضای آموزشی در داخل شهر بویین زهرا برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی تدارک دیده شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: همچنین به غیر از شهر بویین زهرا تعداد یک فضای آموزشی در شهر سگزآباد، یک فضای آموزشی در شهر دانسفهان و نیز هنرستان کشاورزی شهدای خیارج در کنار جاده دانسفهان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در نوروز 91 مهیا شده است.

وی عنوان کرد: در نوروز 91-92 ظرفیت پذیرش میهمانان نوروزی از 400 نفر به 800 نفر در 24 ساعت افزایش یافته و از نظر کیفی نیز رشد خوبی در این بخش در نوروز سال جاری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: درب 200 کلاس درس به طور میانگین به‌ روی گردشگران نوروزی باز است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص پیشنهاد استقرار جمعه بازار در دبستان دولتی شهید درزی‌ شهر دانسفهان شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: اصل این موضوع مربوط به ایجاد یک مرکز فروش محصولات و تولیدات سنتی شهر دانسفهان تنها در دو جمعه ایام تعطیلات بوده که هنوز مراحل مقدماتی آن نیز طی نشده است.

وی با بیان اینکه اصل استقرار بازارچه جمعه ‌بازار در دبستان شهید درزی شهر دانسفهان وجاهت قانونی ندارد، عنوان کرد: منظور از برپایی این نمایشگاه در حقیقت کسب منبع درآمدی برای فروشندگان است.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول