اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان خبر داد

تدابیر ویژه نوروزی برای توزیع گردشگران در نقاط مختلف اصفهان

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان از تدابیر ویژه نوروزی برای توزیع گردشگران در نقاط مختلف استان اصفهان خبر داد.

تدابیر ویژه نوروزی برای توزیع گردشگران در نقاط مختلف اصفهان

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بر لزوم برنامه‌ریزی برای مدیریت سفر در استان تاکید و اظهار کرد: ارائه انبوه جاذبه‌های گردشگری در استان به هموطنان سبب رضایت خاطر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان افزود: در نظر داریم از سال جاری نسبت به توزیع متوازن میهمانان نوروزی در اقصی نقاط استان اقدام کنیم.

وی با اشاره به ایجاد گره های ترافیکی سنگین در شهر اصفهان در ایام نوروز گفت: بهترین برنامه برای مدیریت سفر این است که بتوانیم گردشگران را در نقاط نمونه گردشگری که بیشتر نقاط استان دارد به طور متوازن توزیع کنیم.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای معرفی قابلیت‌های گردشگری تصریح کرد: در ایام سفرهای نوروزی با توجه به امکانات زیر ساختی انجام شده و بهره‌برداری منطقه نمونه گردشگری در نقاط بکر و دیدنی استان امید می‌رود ایام خوش و لذت بخشی برای مسافران نوروزی در استان فراهم کنیم.

وی با اذعان به این نکته که یکی از مشکلات شهر اصفهان در پذیرایی از مهمانان نوروزی گره های ترافیکی در مرکز شهر است، گفت: توصیه می‌کنیم همشهریان و نیز هموطنان برای آسایش خاطر بیشتر به جای سفر به شهر اصفهان از جاذبه‌های بی‌بدیل در شهرهای دیگر استان بهره‌مند و زمان مناسب‌تری را برای سفر به اصفهان انتخاب کنند.

انتهای پیام/63012/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول