اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دیر:

جاذبه‌های گردشگری بردخون بیشتر معرفی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دیر گفت: اگر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری بردخون بیشتر معرفی شود، شاهد حضور مسافران بیشتری در این منطقه خواهیم بود.

جاذبه‌های گردشگری بردخون بیشتر معرفی شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی صبح امروز در بازدید از فعالیت‌های نوروزی در بردخون با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران اسکان مسافران اظهار داشت: در شهرستان دیّر از جمله بخش بردخون جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد که اگر درباره آنها اطلاع‌رسانی شود، بیش از این مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: سابقه فرهنگی بردخون و وجود علما، بزرگان و پایگاه علمی حوزه علمیه در کنار جذابیت‌های طبیعی نظیر منطقه حفاظت شده مند، جزایر سه‌گانه، ساحل دلنواز دریا، جنگل‌های حرا، امامزاده‌ها و اماکن مقدس و داشتن مردمی با صفا و مهربان باعث شده تا مسافران در مسیر حرکت توقفی هرچند کوتاه داشته باشند.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: همه دست‌اندرکاران و مسئولان با تمام توان برای استقبال از مسافران و خدمت به آنان حاضرند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و ستادهای اسکان آماده پذیرایی از میهمانان خواهند بود.

بحرانی بر پیگیری مشکلات مردم تأکید کرد و افزود: کار ساخت اسکله خورخان بردخون به زودی آغاز خواهد شد.

اعضای ستاد تسهیلات شهرستان با حضور در مراکز اورژانس، نیروی انتظامی، هلال احمر، کمیته اسکان و محل‌های اسکان مسافران از نزدیک امور را پیگیری کردند.

آنها در ادامه دیداری با امام جمعه بردخون داشتند که حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی ضمن تقدیر از تلاش مستمر مسئولان خواستار ادامه آن شد و گفت: اگر نیت کاری و خدمتی برای مردم داشته باشیم؛ هرچند که به دلیل موانع موفق به انجام آن نشویم در پیشگاه خداوند متعال اجر و پاداش دارد.

وی، توجه به مشکلات مردم را ضروری دانست و گفت: اسکله خورخان از آرزوهای دیرینه مردم است که امیدواریم امسال شاهد آغاز احداث آن باشیم تا صیادان و مردم منطقه بتوانند از آن بهره ببرند.

در این دیدار بخشداران مرکزی و بردخون، مدیران هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، معاون فرمانداری شهرستان و رئیس آموزش و پرورش بردخون حضور داشتند.

انتهای پیام/66003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول