اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی میراث فرهنگی کرمان عنوان کرد

چاپ 2 میلیون اقلام تبلیغاتی گردشگری در کرمان

خبرگزاری فارس:مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بیش از 2 میلیون انواع اقلام تبلیغاتی گردشگری در استان کرمان به چاپ رسیده است.

چاپ 2 میلیون اقلام تبلیغاتی گردشگری در کرمان

محمد‌مهدی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بیش از 3 هزار متر تبلیغات محیطی در قالب بیلبورد‌، پرتابل‌، داربست بنری و ... مرتبط با نوروز در سطح شهرهای استان کرمان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه بر روی تبلیغات محیطی پیام‌هایی حاوی اطلاعات مورد نیاز گردشگران‌، مکان‌های خدمات‌رسانی و محل‌های اجرای جشنواره‌های محلی و نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی درج شده است.

افضلی از چاپ بیش از 2 میلیون انواع اقلام تبلیغاتی خبر داد و افزود: این اقلام با همکاری هلال‌احمر و نیروی انتظامی در دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگران طی ایام نوروز توزیع می‌شود‌.

وی با بیان اینکه مراکز چاپ و نشر اقلام تبلیغاتی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در آماده‌باش کامل برای چاپ مجدد این اقلام در صورت نیاز است، عنوان کرد: در صورت هرگونه کمبود تمهیدات لازم برای چاپ مجدد اتخاذ شده است.

انتهای پیام/80017/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول