اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

خبرنگاران فارس از مراکز بین‌راهی خراسان جنوبی بازدید کردند

سرپرست و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در نخستین روز از سال 92 از آثار تاریخی و مراکز بین‌راهی بازدید و جویای مشکلات مسافران نوروزی شدند.

خبرنگاران فارس از مراکز بین‌راهی خراسان جنوبی بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین روز از بهار در یک اقدام ابتکاری سرپرست و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی از مراکز بین راهی شهرستان‌های بیرجند، خوسف و سربیشه بازدید و مشکلات و نقاط ضعف و قوت ستاد تسهیلات نوروزی امسال را جویا شدند.

بامداد امروز برخی از مسافران نوروزی از بسته بودن درب قلعه بیرجند گله‌مند بودند.

جمع زیادی از مسافران نوروزی که گویا برای نخستین‌بار به بیرجند سفر کرده بودند از زیبایی و تمیزی شهر بیرجند می‌گفتند. برخی از زائران امام هشتم(ع) که بیرجند و خوسف در مسیر آنان قرار گرفته بود از زیبایی‌های کویر برای خبرنگاران فارس گفتند.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در این بازدیدها ضمن تبریک سال جدید برای همه مسافران نوروزی سالی سراسر شادی همراه با بهروزی برای آنان آرزو کرد.

احسان مداح همچنین در گفت‌وگو با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی قدردانی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی نیز گفت: احساس می‌کردیم رسانه‌ها در این ایام در تعطیلات نوروزی هستند؛ اقدام جالب خبرگزاری فارس در بازدید از مراکز بین‌راهی و آثار تاریخی قابل ستایش است.

محمدرضا رضایی همچنین از خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی خواست مشکلات احتمالی را به ستاد تسهیلات نوروزی گزارش کند تا در کمترین زمان ممکن این مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/2248/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول