اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز سرزمین طلای سرخ

رشید: بهار تجلی پرتو حسن پروردگار است

استاندار خراسان جنوبی در پیام خود به مناسبت آغاز سال 92 گفت: رویش دوباره طبیعت و بازگشایی دفتر آفرینش، این فرصت دوباره را به ما می‌دهد تا سال جدید را با عزمی جدی‌تر برای گام نهادن در مسیر خوبی‌ها آغاز کنیم.

رشید: بهار تجلی پرتو حسن پروردگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز 92 با بیان اینکه بهار جلوه زیبایی از جمال بی‌مثال خداوند و هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است، اظهار کرد: بهار تجلی پرتو حسن پروردگار است که آدمیان را به سیر و سلوک معنوی فرا می‌خواند و فرصت مغتنمی است تا با درنگ و تأمل در عالم طبیعت، حقیقت تغییر و تحول در جهان هستی را با تمام وجود و از عمق جان دریابد و جلوه‌ای از عالم معنی و رستاخیز جان را از دریچه رستاخیز طبیعت به نظاره بنشیند.

وی افزود: رویش دوباره طبیعت و بازگشایی دفتر آفرینش، این فرصت دوباره را به ما می‌دهد تا سال جدید را با عزمی جدی‌تر برای گام نهادن در مسیر خوبی‌ها آغاز و دعا کنیم که خداوند توفیق طاعت و بندگی خالصانه و خدمت افزون‌تر به خلایق را به ما عطا کند و حال ما را به احسن احوال متحول گرداند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایت او، با وجود فراز و نشیب‌های فراوان، کشور عزیز ایران اسلامی توانست همچون سال‌های گذشته، همراه و همگام با خدمتگزاران صادق این نظام، گام‌هایی استوار برای خدمت‌رسانی به ملت سربلند و عزیز ایران بردارد.

رشید در این پیام فرارسیدن عید سعید نوروز را به یکایک هموطنان در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی به ویژه مردم قدرشناس و فهیم خراسان جنوبی تبریک گفت.

وی اظهار امیدواری کرد که تحویل سال جدید، سرآغاز تحولی توأم با معنویت در جان و روح انسان‌ها و شکوفایی دل‌ها باشد و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، گام دیگری در نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام/2248/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول