اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز سرزمین طلای سرخ

استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه عیدانه بیرجند

خبرگزاری فارس: نمایشگاه نقاشی، معرق‌کاری و صنایع دستی که با عنوان عیدانه در بیرجند برپا شده در دومین روز فعالیت خود با بازدید چشمگیر مردم مواجه شد.

استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه عیدانه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نخستین روز از فصل بهار در بیرجند حال و هوایی دیگر دارد. از بامداد امروز در کنار دید و بازدیدها جمع کثیری از مردم که علاقه‌مند به هنر ایرانی هستند با حضور در نمایشگاه نقاشی، معرق‌کاری و صنایع دستی از آثار هنری فرزندان این سرزمین دیدن کردند.

حدود 100 اثر در این نمایشگاه ارائه شده که بیش از 80 تابلوی نقاشی از استاد فرسادی، نقاش صاحب‌نام و با سابقه استان با موضوع گل سرخ، منظره و مینیاتور است؛ این آثار در نمایشگاه‌های کشوری نیز به نمایش گذاشته شده و حائز رتبه برتر شده است. آثار استاد فرهاد فرجادنیا نیز بخش دیگر از نمایشگاه هنری و جذاب است که بیشتر با موضوع قرآنی و اشعار شاعرانی چون حافظ و مولانا نگاه بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده است.

استاد فرجادنیا یکی از اساتید مطرح کشوری با بیش از 20 سال سابقه است که در رشته‌های معرق، معرق خط و مشبک مشغول به فعالیت است.

وی با خلق بیش از یک‌هزار و 300 اثر در 55 نمایشگاه استانی و کشوری حضور داشته و همچنین در هفت نمایشگاه بین‌المللی خارج از کشور آثارش را در معرض دید گذاشته است.

انتهای پیام/69016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول