اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

تجهیز و آمادگی تمام پایگاه‌های اورژانس دشتستان در تعطیلات نوروز

رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: تمام پایگاه‌های اورژانس دشتستان در تعطیلات نوروز مجهز و آماده هستند.

تجهیز و آمادگی تمام پایگاه‌های اورژانس دشتستان در تعطیلات نوروز

غلامرضا کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک سال نو اظهار داشت: دشتستان دارای جذابیت‌های گردشگری و توریستی بسیار ارزشمندی است و از ابتدای تعطیلات تاکنون میزبان مهمانان نوروزی بوده است.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهینه به مسافران نوروزی و رسیدگی فوری به مصدومان احتمالی از مهم‌ترین برنامه‌های شبکه بهداشت دشتستان در ایام تعطیلات است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان با بیان اینکه تمام پایگاه‌های اورژانس دشتستان در تعطیلات نوروز مجهز و آماده هستند خاطر نشان کرد: تجهیزات بهداشتی و امکانات درمانی برای بهبود خدمات‌رسانی و تسریع در ارائه خدمات آماده شده و امیدوار هستیم رضایت خاطر مهمانان را فراهم کنیم.

کهن با اشاره به وضعیت احداث بیمارستان جدید برازجان نیز گفت: پروژه بیمارستان 160 تختخوابی شهید گنجی در آینده بسیار نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و مردم می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: این بیمارستان دارای بخش‌هایی از قبیل اتفاقات، رادیولوژی، سی.تی.اسکن، ماموگرافی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، مغز و اعصاب و چشم است، ضمن اینکه کلینیک تخصصی نیز در این بیمارستان مستقر خواهد شد.

کهن بیان داشت: در بیمارستان 17 شهریور نیز بخش‌های داخلی، سی.سی.یو، تالاسمی، اعصاب و روان، اتفاقات داخلی، آزمایشگاه و بخش‌های رادیولوژی و داخلی قلب همچنان فعال خواهند بود.

وی به برنامه‌های توسعه‌ای بهداشت و درمان دشتستان اشاره کرد و افزود: احداث 5 خانه بهداشت، کلینیک تخصصی، آموزشگاه بهورزی و خوابگاه مربوط به آن مرکز، مشاوره رفتاری که در سال جاری راه‌اندازی شده، مراکز بهداشتی تنگ‌ارم، نظرآقا و ولی‌عصر برازجان همچنین توسعه مرکز بهداشتی درمانی آبپخش، وحدتیه و سعدآباد و سه پایگاه اورژانس شهری برازجان و جاده‌ای تنگ‌ارم و قلعه سفید در آینده نزدیک از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای شبکه است.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول