اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد

خدمات‌رسانی 12 داروخانه دشتستان در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از خدمات‌رسانی 12 داروخانه این شهرستان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

خدمات‌رسانی 12 داروخانه دشتستان در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر این شهرستان اظهار داشت: بهداشت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسائلی است که در بحث ستاد تسهیلات سفر مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: در زمینه ارائه خدمات بهداشتی با همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی برنامه‌ریزی جامعی صورت گرفته و شاهد ارائه خدماتی مطلوب و کارآمد به مسافران نوروزی خواهیم بود.

کهن بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی 50 درصد پرسنل بیمارستان دشتستان به‌صورت کشیک فعالیت دارند و خدمات درمانی را به مردم شهرستان و مسافران نوروزی ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در ایام نوروز 510 نفر از کادر شبکه بهداشت و درمان دشتستان به ارائه خدمات مورد نظر به مردم می‌پردازند و امیدوار هستیم مهمانان و شهروندان از حجم و کیفیت خدمات رضایت داشته باشند.

کهن ادامه داد: در تعطیلات نوروزی تعداد 12 داروخانه در دشتستان در امر خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: از سه سال گذشته کشیک پزشکان متخصص کلینیک‌های دشتستان در ایام تعطیلات نوروزی را شاهد بوده‌ایم و این روند امسال نیز ادامه می‌یابد.

این مسئول اذعان داشت: از 22 مرکز بهداشتی دشتستان 10 مرکز به‌صورت کامل در ایام نوروز فعال هستند و 12 مرکز دیگر نیز از پنجم فروردین‌ماه ارائه خدمات را شروع می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان کرد: مراکز بهداشتی در تمامی ایام تعطیلات نوروزی خدمات پزشک، بهیار و بهداشت محیط را انجام خواهند داد.

کهن در ارتباط با خدمات نوروزی اورژانس در دشتستان ابراز داشت: 9 پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری در ایام نوروز به ارائه خدمات به مردم و مسافران خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: دو مرکز بهداشتی در شهر برازجان، آزمایشگاه، آزمایشگاه مواد مخدر، سه اکیپ بهداشت محیط و تیم مشاوره قبل از ازدواج در ایام نوروز فعالیت دارند.

کهن گفت: آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی داریم و در ایام گذشته سه مرحله طرح ضربت در دشتستان اجرایی و مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری و منهدم شده‌اند.

انتهای پیام/2452/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول