اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان خبر داد

فعالیت 20 پایگاه اورژانس در کاشان و آران و بیدگل

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان از فعالیت 20 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در تعطیلات نوروز سال جدید خبر داد.

فعالیت 20 پایگاه اورژانس در کاشان و آران و بیدگل

ابوالفضل شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان علاوه بر 20 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، تعداد هشت ایستگاه سلامت نوروزی را نیز فعال کرده است.

وی افزود: فعالیت هشت ایستگاه سلامت نوروزی با هدف ارائه خدمات سرپایی و اورژانسی به بیمارانی است که به صورت حضوری به ایستگاه‌های سلامت نوروزی مراجعه می‌کنند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان نیز استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اتوبان کاشان، قم و اصفهان به منظور خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گفته وی علاوه بر این امکانات تدارک دیده شده، پایگاه‌های اورژانس داخل شهرستان در محل اسکان مسافران نوروزی مستقر و به صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

شجاعی همچنین یادآور شد: تمامی امکانات اورژانسی شهرستان کاشان در حال آماده‌باش هستند و تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به مسافران نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 17 فروردین ماه جاری نیز ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی شهرستان کاشان در مرکز کشور و قرارگیری در ترانزیت جنوب به شمال کشور متذکر شد: برای بهره‌گیری بهتر از ظرفیت‌های منحصر به فرد این شهرستان و پذیرایی میلیونی از میهمانان نوروزی در کاشان باید به توسعه امکانات اورژانسی و امدادی نیز نگاه ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/2406/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول