اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری سازمان آتش‌نشانی شهریار خبر داد

آغاز آماده‌باش کامل نیروهای امدادی آتش‌نشانی شهریار در آستانه نوروز

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری و رئیس هیت مدیره سازمان آتش‌نشانی شهریار گفت: نیروهای امدادی این سازمان از صبح روز 15 اسفند به صورت کامل در آماده‌باش به سر می‌برند.

آغاز آماده‌باش کامل نیروهای امدادی آتش‌نشانی شهریار در آستانه نوروز

علی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: ایام نوروز به دلایل مختلف برای سازمان‌های خدماتی مانند اورژانس و آتش‌نشانی روزهای پرکاری را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این ایام ما شاهد برگزاری یک سری مراسم‌های سنتی و همچنین افزایش مسافرت‌های برون‌شهری هستیم، باید به شیوه‌ای برنامه‌ریزی شود که خسارات و حوادث احتمالی به حداقل ممکن برسد.

این مسئول افزود: برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی آتش‌نشانی صورت گرفته است که یکی از آن‌ها آماده‌باش کامل تمام نیروها در این شهرستان است.

*فعالیت آتش‌نشانان موتورسوار در شهریار

اسدی افزود: به همین منظور اکیپ‌های امداد و نجات آتش‌نشانی شهریار در میادین اصلی و محورهای پرتردد شهر به ویژه معابر ورودی و خروجی شهریار از صبح روز 15 اسفند مستقر شدند.

وی تاکید کرد: آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی تا نیمه فروردین سال آینده تداوم داشته و در تلاش هستیم تا پایان مسافرت‌های نوروزی این خدمات را ادامه دهیم.

اسدی همچنین از فعالیت آتش‌نشانان موتورسوار خبر داد و گفت: در شهریار مناطقی وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله ترافیک سنگین و عرض کم معابر اعزام نیروهای امدادی به این مناطق با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شود.

وی گفت: برای رفع این مشکل اکیپ‌های موتوری آتش‌نشانی نیز فعال شده و با توجه به اینکه تجهیزات کامل را در اختیار دارند، امیدواریم روند امدادرسانی به مردم حادثه دیده تا سطح بسیار خوبی ارتقا یابد.

اسدی در پایان اظهار داشت: برای کاهش خسارات ناشی از حوادث نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم و امیدواریم آن‌ها در ایام نوروز با ماموران آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول