اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار و به همت باشگاه شهرداری همدان

برترین‌های بولینگ همدان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان گفت: نخستین مسابقه بولینگ، به همت باشگاه شهدای شهرداری همدان برگزار و در پایان برترین‌های این رقابت‌ها معرفی شدند.

برترین‌های بولینگ همدان معرفی شدند

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: مجموعه آبی ـ تفریحی شهدای شهرداری همدان به منظور جذب و ایجاد رقابت بین ورزشکاران همدان اقدام به برگزاری مسابقات مختلف در رشته‌های ورزشی کرده و رشته بیلیارد بولینگ از این رشته‌هایی است که جوانان و علاقه‌مندان زیادی را در سطح شهر همدان در بخش رقابتی دور هم جمع کرده است.

وی افزود: با موافقت هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از ابتدای دی ماه سال گذشته قسمت غیر آبی این مجموعه شامل بولینگ، بیلیارد، سالن ماساژ، تنیس روی میز و فوتسال دستی که در قسمت فوقانی مجموعه آبی تفریحی طراحی و ساخته شده در یک طراح مشارکتی به منظور استفاده بیشتر و بهینه از امکانات و جذب بیشتر علاقه‌مندان فعالیت رسمی و جدی خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری همدان  تصریح کرد: در روزهای پایانی سال جاری اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه آزاد بولینگ در منطقه کشور غرب شدیم و این مسابقات نخستین مسابقات رقابتی بین علاقه‌مندان به این رشته محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه آیا از استان‌های همجوار و غرب کشور دعوت شده تا علاقه‌مندان و برترین‌های رشته بولینگ در این مسابقات حضور داشته باشند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با فراخوان و ارسال نامه به ادارات ورزش و جوانان استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، مرکزی و همچنین شهرستان‌های تابعه استان همدان، از فعالان و برترین‌های رشته مفرح و پرهیجان بولینگ دعوت به عمل آمده تا در این رقابت‌ها حضوری پررنگ داشته باشند اما عدم وجود خط بولینگ در شهرها و استان‌های غربی تنها تعداد بولینگ باز از این رقابت‌ها استقبال کردند.

محمدی ابراز کرد: این مسابقات بر روی سه خط بولینگ و به صورت دوره‌ای حذفی و امتیازی انجام شد که در پایان نفرات اول تا چهارم مشخص شدند.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها عادل رکن شریفی قهرمان شد، حسن محمدبیگی در جایگاه دوم ایستاد، علی نوری و بهزاد یوسفی به مقام‌های سوم و چهارم دست یافتند که حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهداء شد.

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد و با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی و خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول