اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

برپایی نمایشگاه شب و سکوت در باغ شاهزاده ماهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: نمایشگاه شب و سکوت در ارتباط با کلوت‌های شهداد در باغ شاهزاده ماهان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه شب و سکوت در باغ شاهزاده ماهان

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری جشن بزرگ باغ شاهزاده ماهان در اول فروردین‌ماه اظهار داشت: تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی برای حضور مسافران در این مکان تاریخی و گردشگری تورهایی را در معرض اجرا گذاشته‌اند.

وی افزود: مسافران و علاقمندان از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 17 به صورت رایگان می‌توانند در باغ شاهزاده ماهان حضور یابند. در این جشن تلاش شده که فضایی پرنشاط و مهیج برای مسافران استان کرمان فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه جشن بزرگ باغ شاهزاده با حضور جمع کثیری از هنرمندان، فرهیختگان و نخبگان برپا می‌شود، ادامه داد: در کنار این جشن، نمایشگاه شب و سکوت در ارتباط با کلوت‌های شهداد و نمایشگاه صنایع دستی برپا می‌شود.

انتهای پیام/2446/ذ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول