اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد

تشدید فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات شهری در نوروز

خبرگزاری فارس: سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم از تشدید فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات شهری در نوروز در ایام تعطیلات خبر داد.

تشدید فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات شهری در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علیرضا عسگری از آمادگی نیروهای این سازمان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: نیروهای این ستاد از 25 اسفندماه در دو شیفت فعال هستند و از 29 اسفند ماه تا پایان تعطیلات در سه شیفت ارائه خدمت می‌کنند.

وی طرح ویژه پاکسازی متکدیان با همکاری ناجا را از دیگر فعالیت‌های نوروزی ستاد پیشگیری از تخلفات شهری برشمرد و عنوان کرد: 35 نفر از افرادی که به تکدی‌گری می‌پرداختند در اطراف حرم مطهر دستگیر و تحویل بهزیستی داده شدند.

سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به افزایش متکدیان خانم در شهر قم، عدم شناسایی آنان را از مشکلات برشمرد و گفت: با افزایش ناوگان جمع‌آوری متکدیان و استفاده از پلیس نسوان و واحد گشت موتوری در حرم مطهر از این معضل کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بروشورهایی در خصوص متکدیان آماده و بین ستادهای چهارگانه توزیع شده تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

عسگری با اشاره به اینکه متکدیان بیشتر غیربومی هستند، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده چنین معضلی با شماره 137 تماس گرفته و مورد را اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد بومی تحویل بهزیستی شده و افراد غیربومی نیز تحویل نیروی انتظامی داده می‌شوند و تا پایان تعطیلات در کمپ اتباع نگهداری خواهند شد.

سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم یادآور شد: بعد از تعطیلات اطلاعات هویتی آنها جمع‌آوری شده و در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد تا به شهرهای خود بازگردانده شوند.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول