اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 14

ولیخانی: مناطق جنگی محل ظهور امدادهای غیبی خداوند است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: مناطق جنگی، سرزمین فرشتگان و ملائک، مشهد اولیا‌،‌ مکان نزول ملائک و فرشتگان و امدادهای غیبی خداوند است.

ولیخانی: مناطق جنگی محل ظهور امدادهای غیبی خداوند است

حجت‌الاسلام مهدی ولیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: سرزمین‏های جنگی دوران دفاع مقدس، یادآور ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا و معطر به خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه می‌توان در مناطق عملیاتی درس آزادگی، جوانمردی و ولایت‌مداری را آموخت، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «در زمین سیر کنید و عاقبت مجرمان را ببینید» و راهیان نور گویای عاقبت مجرمان و صدام و صدامیان است.

ولیخانی تصریح کرد: رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر با بصیرت راه را از بیراه تشخیص دادند و امر امام و رهبرشان را اطاعت کردند و در حقیقت بهشت ابدی را بر دنیای فانی ترجیح دادند و سعادت ابدی را برای خود خریدند.

وی عنوان کرد: امروز با مطالعه وصیت‌نامه شهدا و شناخت اوصاف فردی و اجتماعی و درک بصیرت آنها در انتخاب راه صحیح می‌توانیم اخلاق و رفتار الهی شهیدان را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار بیان داشت: والدین باید در تربیت فرزندان خود کوشا باشند تا افرادی صالح را به جامعه تحویل دهند؛ چراکه اگر فرزند صالح باشد، همان مسیری را ادامه می‌دهد که پدر و مادر و اجداد پیش از او ادامه داده‌اند و این، همان راه شهدا و امام شهدا و اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

انتهای پیام/2249/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول