اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل:

دانش‌آموز مازندرانی به اردوی ملی والیبال دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: امیرحسین اسفندیار دانش‌آموز آملی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان دعوت شد.

دانش‌آموز مازندرانی به اردوی ملی والیبال دعوت شد

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: امیرحسین اسفندیار دانش‌آموز آملی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان دعوت شد.

وی افزود: این دانش‌آموز مستعد از مجتمع آموزشی پرورشی نیمه شعبان آمل است که توانست درخشش خوبی از خود در این رقابت‌ها داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال آمل یادآور شد: مسابقات لیگ دانش‌آموزی این شهرستان چندی پیش با حضور تیم‌های مختلف برگزار شده که خوشبختانه با استقبال کم‌نظیر فرهنگیان و دانش‌آموزان همراه بود.

کوچک زاده با اشاره به اینکه مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان نیز از نزدیک بر روند فعالیت ورزشی دانش‌آموزان نظارت داشتند، تصریح کرد: با این وجود اسفندیار به اردوی تیم ملی والیبال در رده نوجوانان دعوت شد.

رئیس هیئت والیبال آمل با اعلام اینکه رقابت‌های لیگ دانش‌آموزی این شهرستان با دیدار بین 16 تیم از مدارس مختلف کار خود را دنبال کرد، اذعان داشت: در پایان این مسابقات به ترتیب تیم‌های مدرسه شهیدان عزیزی، طالب آملی و دانشمند مکان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های والیبال‌خیز کشورمان است، گفت: در هر دوره ملی‌پوشان زیادی از این استان به رده‌های مختلف تیم ملی می‌پیوندند و کشورمان را در رویدادهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول