اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

آغاز اسکان مسافران نوروزی در 1730 کلاس کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از آغاز اسکان مسافر نوروزی در مدارس این استان خبر داد و گفت: یک‌هزار و 730 کلاس درس در قالب 170 مدرسه مهیای اسکان مهمانان نوروزی است.

آغاز اسکان مسافران نوروزی در 1730 کلاس کردستان

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یک‌هزار و 730 کلاس درس به منظور اسکان مهمانان‌نورزی در سطح استان تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه فرهنگیان سنندج و هفت خانه معلم فعال نیز با ظرفیت بیش از 400 تخت جدای از مدارس، آماده اسکان مهمانان نورزی در سطح استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به آمار اسکان مهمانان نوروزی در سال گذشته در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال بیش از 8 هزار و 510 خانوار برابر با 40 هزار و 751 نفر مسافر در مدارس استان اسکان داده شدند.

ساکی تصریح کرد: در مجموع 101هزار و 877 نفر روز مهمانان نوروزی در مدارس و دیگر اماکن آموزش و پرورش استان در نوروز 91 اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارند، تصریح کرد: در مرکز استان به جز باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم، 635 کلاس آماده اسکان مهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به راه‌اندازی سامانه رزرو اینترنتی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور ثبت‌نام  فرهنگیان در سراسر کشور از تاریخ یکم لغایت 22 اسفند ماه‌جاری فعال و فرهنگیان با مراجعه به آن نسبت به رزرو محل اسکان خود در استان اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/79002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول