اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خبر داد

تجهیز 7 مدرسه شبانکاره برای اسکان مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره از تجهیز هفت مدرسه در این شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

تجهیز 7 مدرسه شبانکاره برای اسکان مهمانان نوروزی

مرتضی دریاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شبانکاره با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: شبانکاره از مناطق مهم گردشگری در سطح استان بوده که همواره شاهد حضور انبوه مهمانان نوروزی در این منطقه هستیم.

وی افزود: ایجاد شرایط لازم برای پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این مسیر نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خاطر نشان کرد: تجهیز اماکن گردشگری و اقامتی برای رفاه و آسایش مهمانان انجام شده است و تاکنون به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

دریاییان تصریح کرد: آموزش و پرورش در زمینه اسکان مهمانان نوروزی اقدامات مؤثری انجام داده است و به ویژه شاهد آماده‌سازی مدارس و کلاس‌های درس هستیم.

وی اضافه کرد: برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل داریم و در این راستا هفت مدرسه از بهترین آموزشگاه‌های منطقه تجهیز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع در پذیرایی از مسافران رعایت اخلاق حسنه و گشاده‌رویی است و باید تمام همت خود را به کار بگیریم تا شهر و منطقه را به خوبی به مسافران معرفی کنیم.

دریاییان ادامه داد: معرفی مناطق گردشگری و روستاهای زیبا و سرسبز منطقه شبانکاره امری لازم است و همه باید در این مسیر کمک کنند.

وی یادآور شد: ستاد تسهیلات سفر شبانکاره در ماه جاری نشست‌های متعددی برای رفاه حال مهمانان نوروزی برگزار کرده است و با تلاش دسته‌ جمعی برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی اهتمام داریم.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول