اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نیازمند بازسازی وضعیت فرهنگی و فضای کنونی حریم و محوطه بی‌بی حکیمه هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی مواقع با دیدن بعضی افراد احساس نمی‌کنید که در حرم هستید، گفت: نیازمند بازسازی وضعیت فرهنگی و فضای کنونی حریم و محوطه بی‌بی حکیمه (س) هستیم.

نیازمند بازسازی وضعیت فرهنگی و فضای کنونی حریم و محوطه بی‌بی حکیمه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در جلسه کارگروه گردشگری استان گفت: برگزاری این جلسه در کنار مرقد بی‌بی حکیمه(س) نوعی گردشگری مذهبی محسوب می‌شود.

سید حسین صابری با اشاره به بارگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس ابراز داشت: تمام بارگاه امام رضا(ع) توسط مردم ساخته شده و دولت نقشی در آن نداشته است و در حال حاضر حدود 15 درصد از باغات پسته رفسنجان متعلق به آستانه قدس رضوی است.

وی ادامه داد: در پایان این جلسه هر کسی از این جلسه خارج شد در راستای سامان‌بخشی، انضباط‌بخشی به این مرقد هفته‌ای یک کار انجام دهد.

صابری تأکید کرد: این فاز را اگر بدون بخشنامه اداری پیش ببریم؛ نمی‌گویم شش ماه دیگر بلکه 5 سال دیگر این مکان به کلی تغییر کرده است.

صابری در ادامه از وضعیت فرهنگی و فضای کنونی حریم و محوطه بی‌بی حکیمه(س) انتقاد کرد و گفت: برخی مواقع با دیدن بعضی افراد احساس نمی‌کنید که در حرم بی‌بی حکیمه(س) قرار گرفته‌اید و این کار می‌طلبد و همه باید در این راستا تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جاده‌های فعلی بی‌بی حکیمه(س) را نامناسب دانست و از راه و شهرسازی و شرکت نفت گچساران خواست تا در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند.

صابری با اشاره به راه‌اندازی تله‌کابین سی‌سخت ابراز داشت: مشکلات این طرح برطرف شده و سرمایه‌گذار داخل استانی با مشارکت بخش خصوصی خارجی این طرح را بدون دریافت تسهیلات بانکی به انجام خواهد رساند.

وی در ادامه با رأی‌گیری از اعضای کارگروه و موافقت اعضاء با 14 رأی موافق این طرح را به تصویب رساند.

انتهای پیام/82014/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول