اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارزیابی‌های پایان سال صورت گرفت

نمره قبولی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به 2 شرکت دولتی

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین جلسات سال 91 با بررسی عملکرد دو شرکت دولتی به آن‌ها نمره قبولی داد و گفت: رضایت مردم که رضایت خداوند را به دنبال دارد بهترین پاداش برای کسانی است که به این مردم خدمت می‌کنند.

نمره قبولی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به 2 شرکت دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری شامگاه شنبه در نشست با مدیران عامل دو شرکت پخش فراورده‌های نفتی و شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت اظهار داشت: ملی شدن صنعت نفت مرهون نقش روحانیت اصیل و همراهی مردم بود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کمترین شکایت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به این دو شرکت خدمات‌رسان است.

صابری با بیان اینکه رضایت مردم بدون شک رضایت خداوند را در پی خواهد داشت، افزود: در مدتی که افتخار خدمت‌گزاری در کهگیلویه و بویراحمد را داشته‌ام هیچ شکایت و شکوائیه‌ای از دو شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز این استان ندیدم و نشنیدم که این جای خوشحالی دارد.

وی با تأکید بر خدمات‌رسانی در روستاها، وظایف این دو شرکت را در روستاها نیز مهم دانست و گفت: در موضوع سوخت‌رسانی و توزیع نفت در روستاها نیز وضعیت مطلوبی بوده و نگرانی و اعتراضی از این حیث نیز در میان مردم وجود ندارد.

صابری مردم این استان را شایسته دانست و بیان کرد: این مردم همواره کم‌توقع و راضی هستند و هر چه به آن‌ها خدمت‌ کنیم باز هم کم است.

مسئول ارشد این استان به این دو شرکت دولتی نمره قبولی داد و از رضایت نسبی مردم از خدمات این دو شرکت خبر داد.

*پول پرداختی مردم به جای پرداخت گازبها به جیب جایگاه‌داران می‌رود

 مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با ابراز رضایت از اقدامات این دو اداره ابراز داشت: در پرداخت حق بیت‌المال و هزینه گازبها جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی ضعف‌های عمده‌ای داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از این وضع گفت:‌ پولی که باید صرف خرید تجهیزات، عمران و آبادانی و خدمت بهتر به مردم شود از خود مردم گرفته می‌شود ولی به جیب جایگاه‌داران می‌رود.

 وی گفت: جایگاه‌داران پول را از مردم می‌گیرند ولی به جای پرداخت بدهی خود به دولت آن را در جیب خود نگه می‌دارند.

نماینده دولت دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت پخش فراورده‌های نفتی ترویج درست مصرف کردن انرژی است که نباید از آن غافل شوند.

صابری رشد مصرف فرآورده‌های نفتی را زیبنده این مردم و این استان ندانست و ابراز داشت: این رشد مصرف به علت عدم فرهنگ‌سازی در این حوزه است.

وی رشد مصرف بنزین را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده بسیاری از خودروهایی که در سطح معابر این استان تردد می‌کنند تک سرنشین هستند که این جای تأسف دارد چرا استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل پایین است.

* جایگاه‌های سی.ان.جی گازبهای خود را نمی‌پردازند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این نشست با بیان اینکه نفت به واقع بعد از انقلاب به سفره‌های مردم آمد، گفت: واقعا خدمات مسئولان به مردم فاصله زیادی با قدر و منزلت آنان دارد و در آخرین حضور مردمی در 22 بهمن بار دیگر این مهم به اثبات رسید و مردم یک‌بار دیگر مسئولان را شرمنده کردند.

اسدالله طاهری ملی شدن صنعت نفت را برگ زرینی در تاریخ ایران خواند و بیان کرد: 9 جایگاه سی.ان. جی متعلق به شهرداری‌ها در سراسر این استان وجود دارد که عمده بدهی‌های این جایگاه‌ها نیز همین‌هایی هستند که در اختیار شهرداری‌ها هستند.

وی ادامه داد: پنج جایگاه سوخت سی.ان.جی در یاسوج و در شهرهای سی‌سخت، چرام، گچساران و دهدشت نیز هر کدام یک جایگاه متعلق به شهرداری‌ها است که متأسفانه گازبهای خود را نمی‌پردازند.

طاهری گفت: 14 جایگاه سوخت سی. ان. جی نیز متعلق به بخش خصوصی است که بدهی کمتری نسبت به بدهکاری شهرداری‌ها دارند.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأیید تذکرات و رهنمودهای مقام ارشد اجرایی تصریح کرد: مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد سه درصد رشد داشته که لزوم ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مصرف بهینه را دوچندان می‌کند.

به گزارش فارس، هوشنگ صیدالی نیز در این نشست گزارشی را از وضعیت گازرسانی به روستاها و مناطق این استان ارائه کرد.

انتهای پیام/82005/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول