اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

معرفی 750 راننده متخلف پلیس به دادگاه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس راه استان اصفهان در ماه جاری نزدیک به 750 راننده متخلف را به دادگاه معرفی کرده است.

معرفی 750 راننده متخلف پلیس به دادگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار  عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران به گزارش عملکرد نیروی انتظامی در یک ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: در سال 92 پلیس جامعه‌محور را پر رنگ‌تر می‌بینیم.

وی به شاخص‌های مهم در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری افزایش نقش‌آفرینی مردم در مأموریت‌های پلیس امسال بهتر از سال گذشته بود‌ه است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، اشرافیت پلیس بر بزه‌کاران به خصوص باندهای بزه‌کاری، سرعت بخشیدن و افزایش این سرعت در امور خدماتی، قضایی و انتظامی در کلانتری و پاسگا‌ه‌ها، افزایش دقت در حضور صحنه‌های وقوع جرم را از شاخص‌های نیروی انتظامی در سال جاری برشمرد.

وی از افزایش کشفیات خشن حداقل به میزان 80 درصد در طول سال جاری خبر داد و تصریح کرد: افزایش 17 درصدی آموزش‌های چهره به چهره با مردم، افزایش 25 درصدی تماس با سامانه 197 نیروی انتظامی ناجا، کاهش حداقل هشت درصدی تصادفات فوتی در سال 91 و کسب رتبه چهارم کشوری و افزایش 14درصدی ارتباط با فوریت پلیس 110 از دیگر اقدامات شاخص پلیس اصفهان در سال 91 است.

آقاخانی در مورد گزارش اسفندماه جاری گفت: پنج هزار و 131 تماس با 197 گرفته شده است که به اعتراف مسئولان قضایی یکی از واحدهای تأثیرگذار بخش مردمی، اختلافات خانوادگی و در کلانتری و پاسگاه‌ها بوده است.

*هزار پرونده در اسفندماه به سازش ختم شده است

آقاخانی گفت: در اسفندماه یک هزار و 81 مورد پرونده تشکیل شده که یک هزار پرونده تاکنون به سازش ختم شده است و مشاوره روانشناسی، روان‌شناختی، حقوقی، مددکاری اجتماعی و روان‌سنجی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کشف جرائم سرقت هفت درصد افزایش داشته است، افزود: نزدیک به سه درصد افزایش سرقت در اسفندماه داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در کشف سلاح‌های سرد و گرم، 138 درصد افزایش کشف سوخت قاچاق گازوئیل و بنزین و بالغ بر 35 درصد کشفیات داشته‌ایم.

*افزایش 18 درصدی دستگیری قاچاقچیان در اسفندماه

وی با اشاره به اینکه کشفیات خشن در طول یک ماه بالغ بر 43 درصد افزایش داشته‌ است، افزود: 94 درصد کشفیات سرقت به عنف، 43 درصد کشفیات سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی دو درصد افزایش داشته است.

آقاخانی از 18 درصد افزایش دستگیری قاچاقچیان خبر داد و گفت: در بخش پلیس راه، نزدیک 750 راننده متخلف را به دادگاه معرفی کردیم.

وی با اشاره به آموزش مجدد شش هزار راننده گفت: امسال دو مرحله طرح زمستانه ایجاد کردیم که 39 فقره بازگشایی راه برف‌گیر و 237 مورد امدادرسانی مردم در برف مانده در اسفندماه‌ جاری بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به پلیس راهور گفت: اجرای طرح زوج و فرد در مرکزیت شهر بود که با توجه به توسعه جدید و مشکلات ترافیکی محدوده شهر بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/63008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول