اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد مطرح کرد

سعدآباد استحقاق شهرستان شدن را دارد/ سعدآباد بین‌النهرین کوچک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سعدآباد با بیان اینکه سعدآباد بین‌النهرین کوچک است، گفت: سعدآباد استحقاق شهرستان شدن دارد و این خواسته بحق تمام مردم و مسئولان منطقه است.

سعدآباد استحقاق شهرستان شدن را دارد/ سعدآباد بین‌النهرین کوچک است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، علیرضا کشاورز بارگاهی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار سعدآباد اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی امری بسیار مهم است و در واقع حضور در دنیا برای کسب آخرت است.

وی افزود: به فرموده قرآن، آخرت نصیب کسی می‌شود که در دنیا هدفش برتری‌طلبی نباشد و با توان و ظرفیت خود برای خدمت به خلق خدا تلاش کند.

کشاورز بارگاهی به ویژگی‌های سعدآباد اشاره کرد و یادآور شد: بخش سعدآباد دارای اهمیت زیادی در سطح استان و حتی کشور است و همواره مورد توجه قرار داشته است.

وی، سعدآباد را بین‌النهرین کوچک خواند و تصریح کرد: سعدآباد استحقاق شهرستان شدن دارد و این خواسته بحق تمام مردم و مسئولان منطقه است.

امام جمعه سعدآباد عنوان کرد: بخشداری سعدآباد دارای قدمت 70 ساله است و از همه مسئولان استان و بخش انتظار داریم همکاری کنند و زمینه دستیابی مردم به خواسته حقیقی خود را فراهم کنند.

کشاورز بارگاهی گفت: برخی شهرستان‌ها دارای 10 هزار نفر جمعیت هستند؛ در حالی که جمعیت بخش سعدآباد بیبش از 38 هزار نفر است و نباید در ارتقای بخش کوتاهی شود.

وی بیان داشت: مردم از حرف منطقی استقبال می‌کنند و منتظر پاسخ‌های قانونی مسئولان در زمینه ارتقای بخش هستند.

این مسئول از خدمات وفایی بخشدار سابق سعدآباد تجلیل کرد و اظهار داشت: وفایی فردی ولایت‌مدار و بااخلاق بود که بدون چشم‌داشتی برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش کرد و رفتن وی برای مردم منطقه بسیار دشوار است.

در این آیین با تجلیل از زحمات غلامرضا وفایی (بخشدار سابق سعدآباد)، عبدالرحیم افروغ به عنوان بخشدار جدید سعدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول