اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

تقدیر از کمیته‌های ستاد دهه فجر ورامین/ معرفی کمیته‌های برتر

کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر ورامین معرفی و از مدیران این کمیته‌های تقدیر شد.

تقدیر از کمیته‌های ستاد دهه فجر ورامین/ معرفی کمیته‌های برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش و با حضور آیت‌الله سید‌مرتضی محمودی‌گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، سید‌حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان با معرفی کمیته‌های برتر از مدیران کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در دفتر امام جمعه این شهرستان تقدیر شد.

فتح‌الله فرجی در این مراسم به‌عنوان مدیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، مجتبی عرب عامری مدیر کمیته دانش‌آموزی و رضا کارخانه مدیر کمیته تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین به‌عنوان کمیته‌های برتر این ستاد معرفی شدند.

مدیران کمیته‌های دیگر نیز با اهداء لوح‌های تقدیر قدردانی شد.

در این لوح‌ها آمده است:

راهپیمایی یوم‌اله 22 بهمن و بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ایام الله دهه فجر برگ زرین دیگری را به تاریخ انقلاب اسلامی افزود.

این حضور غرور آفرین بار دیگر پیوند عمیق مردم با حضرت امام خمینی(ره)، ولایت و ارزش‌های انقلاب و شهیدان را به نمایش گذاشت و بر بسیاری از محاسبات غلط دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان خط بطلان کشید.

لازم می‌دانیم بدین وسیله از تلاش و همکاری صمیمانه جنابعالی در بزرگداشت ایام الله دهه فجر خاصه برگزاری راهپیمایی عظیم و پر شور و شعور 22 بهمن سال 1391 سپاس‌گذاری کنیم.

به امید آنکه توفیق سربازی در رکاب حضرت ولی‌عصر(عج) به پرچم‌داری نایبش آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله نصیب شود.

این گزارش حاکی است، این لوح‌ها توسط آیت‌الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین و حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران امضاء شد.

انتهای پیام/2462/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول