اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای دهه فجر در چهارمحال و بختیاری مستندسازی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مستندسازی دستاوردهای دهه فجر استان باید در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

دستاوردهای دهه فجر در چهارمحال و بختیاری مستندسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان اظهار کرد: در بهمن‌ماه سال‌جاری افزون بر 158 برنامه محوری از سوی کمیته فرهنگی هنری استان برگزار شد.

وی افزود: برای تبیین و فرهنگ‌سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز افزون بر هفت عنوان همایش و نشست محوری در استان برگزار شد.

گنجی ادامه داد: برگزاری بیش از 21 مورد نمایشگاه فرهنگی هنری در قالب نمایشگاه‌های کتاب، عکس و خوشنویسی از دیگر برنامه‌ها محسوب می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تشکیل 42 جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: برگزاری 18 نشست تخصصی با هنرمندان در راستای برنامه‌ریزی هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر از دیگر اقدامات ستاد دهه فجر در بهمن‌ماه امسال به شمار می‎رود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 93 عنوان برنامه با حضور 72 هزار و 900 نفر در استان اجرا شد.

گنجی از بازدید 20 هزار نفر از نمایشگاه‌های برگزار شده در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در بیان دستاوردهای انقلاب تلاش بسیاری شده، اما این تلاش‌‎ها هنوز مستند‌سازی نشده است.

وی افزود: بر همین اساس لازم است تا مستندسازی دستاوردهای دهه فجر در اولویت قرار بگیرد و خروجی آن در دهه سال بعد به نمایش گذاشته شود.

در پایان این مراسم برگزیدگان رشته‌های خبر و اطلاع‌رسانی، شعر، تئاتر، صفحه‌آرایی، تبلیغات و فعالان کمیته‌ها و ستادهای گرامیداشت 9 دی و دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شدند.

در این مراسم خاطره حسین‌زاده خبرنگار خبرگزاری فارس موفق به کسب رتبه اول، مرضیه عالی‌‍‌پور از خبرگزاری مهر و مریم پوراعتمادی از خبرگزاری فارس نیز به ترتیب حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

هفته‌نامه‌های زردکوه و هم‌اندیشان رتبه‌های اول و دوم و روزنامه سالداران رتبه سوم را در بخش نشریات محلی استان کسب کردند.

انتهای پیام/68006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول