اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

ایام فاطمیه تحت‏الشعاع عید نوروز قرار نگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: نباید به بهانه ایام نوروز، حرمت و عزاداری ایام فاطمیه تحت‏الشعاع قرار بگیرد.

ایام فاطمیه تحت‏الشعاع عید نوروز قرار نگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام غلامرضا زاهدی در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان سمنان در شاهرود اظهار داشت: باید درباره شخصیت حضرت زهرا(س) و حفظ حرمت روز شهادت ایشان به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی در رابطه با برنامه‏های اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر در ایام نوروز اظهار داشت: همه مساجد این شهرستان در این ایام فعال بوده و روحانیان در این اماکن مستقر هستند.

زاهدی تصریح کرد: قرائت زیارت آل‏یاسین و دعای توسل در زمان تحویل سال نو در مساجد انجام می‏شود و حسینیه المهدی این شهر نیز اقدام به برگزاری دعای توسل خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: در شب شهادت حضرت فاطمه(س) نیز زیارت ایشان در همه مساجد این شهرستان قرائت می‏شود.

وی با اشاره به برنامه‏های سال آینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر عنوان کرد: باید در سال جدید سعی شود تا عوامل بحران‏زای منطقه شناسایی و براساس آن برنامه‏ریزی و راهکاری جهت غلبه بر بحران‏ها ارائه شود.

زاهدی افزود: باید منابع انسانی و مالی در سال 92 را به خوبی مدیریت و از روزمرگی درآمد، اندیشه و فکر خود را دچار تحول کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر ضمن تأکید بر اینکه همگرایی بین نهادهای فرهنگی جهت انجام کارهای فرهنگی ضرورت دارد، بیان داشت: در این زمینه باید اولویت‏ها را مشخص کرد و برای تحولات آینده آمادگی داشته باشیم.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول