اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی ‌کرمان تاکید کرد

حفظ شأن و حرمت عزای ایام فاطمیه در دوازدهمین روز نوروز

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: باید در برنامه‌های 12 فروردین با نگه داشتن یاد و خاطره اتفاق بزرگ و حماسی مردم در سال 58 شأن و حرمت عزای ایام فاطمیه (س) حفظ شود.

حفظ شأن و حرمت عزای ایام فاطمیه در دوازدهمین روز نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی ‌در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت 12 فروردین‌ این روز را یکی از روزهای مهم و تاریخ‌ساز انقلاب دانست و با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب پیرامون عید قرار دادن این روز در همه ادوار اظهار داشت: در 12 فروردین 58 ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی با حضور میلیونی در پای صندوق‌های رأی‌ به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی مثبت داده و این روز را در تاریخ ماندگار کردند.

وی 12 فروردین را عید بزرگ ملت ایران و یکی از ایام‌الله در انقلاب دانست و ادامه داد: این روز به یاد ماندنی باید همه ساله از سوی ملت ایران ‌ارج نهاده شود.

صدفی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب پیرامون زنده نگه داشتن این روز در همه ادوار تصریح کرد‌: دشمنان در انتخابات سال 58 تلاش می‌کردند تا رأی مردم را به انحراف بکشانند، اما مردم ایران با حمایت و اطاعت محض از رهبری انقلاب و با رأی 98.2 درصدی به نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند‌.

وی از تشکیل ستاد بزرگداشت 12 فروردین در کرمان خبر داد و افزود: بیان خاطرات و تبیین چگونگی پیروزی انقلاب و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) از جمله اهداف تشکیل این ستاد است‌.

صدفی‌ با اشاره به تقارن 12 فروردین سال جاری با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: باید در برنامه‌های این روز با نگه داشتن یاد و خاطره اتفاق بزرگ و حماسی مردم در سال 58‌، شأن و حرمت عزای ایام فاطمیه (س) حفظ شود.

وی گفت: در ستاد بزرگداشت‌ 12 فروردین تلاش شده‌ تا از همه ظرفیت‌های اجتماعی و تبلیغی استان کرمان و به ویژه توانایی و استعدادهای جوانان و نخبگان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و با کیفیت‌تر مراسم استفاده شود.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول