اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

حرمت فاطمیه در ایام نوروز حفظ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: حرمت ایام فاطمیه در ایام نوروز حفظ شود؛ باید توجه داشت که حفظ حرمت شعائر واجب است.

حرمت فاطمیه در ایام نوروز حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: باید در راستای حفظ حرمت ایام فاطمیه در نوروز 92 تلاش کنیم.

وی افزود: باید درباره شخصیت حضرت زهرا(س) و حفظ حرمت روز شهادت ایشان به مردم اطلاع‌رسانی شود و همه بکوشیم تا در ایام شهادت این بانوی بزرگ اسلام از برخی برنامه‌های مفرح خودداری کنیم.

* باید مراقب فتنه 92 باشیم

امام جمعه شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: باید مواظب فتنه 92 باشیم و در این خصوص از همه توانمندی دستگاه‌های نظارتی استفاده کنیم تا از تکرار حوادث سال 88 جلوگیری شود.

وی ادامه داد: نظم و وحدت کشور را حفظ کنیم و باید بدانیم که هرکس در راستای تضعیف نظم و وحدت جامعه گام بردارد، خیانت کرده است و از سوی مردم طرد خواهد شد.

وی تأکید کرد: دشمن برای انتخابات سال آینده نقشه کشیده است و نباید برخی از روی نادانی و جهالت آب به آسیاب دشمن بریزند و باید در این خصوص بسیار هوشیار بود.

امام جمعه شوشتر در پایان اذعان داشت: همه برای حفظ وحدت در جامعه مسئولیت داریم و باید در راستای استحکام آن گام برداریم و تضعیف وحدت تنها در راستای خواست دشمن است.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول