اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ارم خواستار شد

لزوم تجهیز پاسگاه‌های انتظامی بخش ارم

خبرگزاری فارس: بخشدار ارم خواستار تجهیز پاسگاه‌های انتظامی بخش ارم شد.

لزوم تجهیز پاسگاه‌های انتظامی بخش ارم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارم، حسین هاشم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسریع در روند توسعه مناطق محروم یکی از رویکردهای محوری دولت‌های نهم و دهم بوده و بر همین اساس در سال‌های اخیر خدمات فراوانی در عرصه‌های مختلف در منطقه ارم شاهد بوده‌ایم.

بخشدار ارم خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر از نظرات و راهکارهای مختلف برای شناسایی نیازها و تبیین اولویت‌های منطقه ارم استفاده و در قالب کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان پیگیری‌های لازم به‌منظور دریافت اعتبارات مقتضی و اجرای پروژه‌های لازم برای رفع محرومیت‌ها را انجام داده‌ایم.

هاشم‌زاده با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر پیشرفت و توسعه شهری و روستایی به موازات صورت گرفته است، اظهار داشت: مشکلات منطقه ارم در دو دسته مشکلات شهری و روستایی قابل بررسی است و همواره کوشیده‌ایم به‌صورت موازی در هر دو دسته نیازها به پیشرفت و توسعه برسیم.

وی عنوان کرد: روز گذشته نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، معاون عمرانی استانداری بوشهر و جمعی از مدیران دشتستان و منطقه ارم از مناطق این بخش بازدید و در دیدارهای چهره‌ به چهره با مردم خواستار شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای برون‌رفت از مشکلات شدند.

این مسئول اظهار داشت: آب کشاورزی و آب شرب و مطالعه برداشت آب از سد دالکی به این بخش و ضرورت اجرای طرح‌های آبخیزداری از مسائلی است که در نشست روز گذشته درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

بخشدار ارم عنوان کرد: منطقه ارم و توابع آن موقعیت ممتاز و پتانسیل‌های فراوانی در عرصه کشاورزی دارد و به همین دلیل تقویت کشاورزی آن ضروری است و در سال‌های اخیر به‌صورت جدی مورد توجه مسئولان بوده است.

هاشم‌زاده گفت: مسائلی همچون استادیوم ورزشی این بخش، بازسازی گلزار شهدا، رفع نقاط حادثه‌خیز، کمک به طرح‌های شهرداری و ساخت خانه‌های عالم در نشست بررسی مسائل ارم مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ایجاد پایگاه مقاومت بسیج رودفاریاب، تجهیز پاسگاه‌های انتظامی بخش ارم از مسائلی است که در این نشست بر اهمیت اجرای آن‌ها تأکید داشتیم.

بخشدار ارم به توانمندی‌های بخش ارم اشاره کرد و یادآور شد: بخش ارم قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد که باید تمامی آن‌ها را به‌منظور توسعه و رونق استان و این منطقه مد نظر داشته باشیم.

وی گفت: با پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر کارگروه ویژه‌ای به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش ارم با حضور مدیران مرتبط استانی ایجاد می‌شود که این امر تأثیر بسزایی در توسعه پایدار و پیشرفت منطقه ارم خواهد داشت.

هاشم‌زاده اظهار داشت: به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب‌ و هوایی و منابع طبیعی موجود در منطقه هر ساله مسافران زیادی از این منطقه بازدید می‌کنند و در سال‌ جاری آمادگی لازم برای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی را داریم.

انتهای پیام/2452/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول