اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان:

دشتستان بیشترین میزان کاهش جرم را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری دشتستان گفت: امنیت دشتستان در وضعیتی مطلوب است و دشتستان بیشترین میزان کاهش جرم را در سطح استان بوشهر دارد.

دشتستان بیشترین میزان کاهش جرم را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دشتستان اظهار داشت: ارزش مسئولیت خدمت به توده‌های اجتماعی و اقشار محروم جامعه است و باید از تمامی پتانسیل‌ها به این منظور استفاده کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: فرماندار سابق دشتستان فردی پاک، با تقوا، متعهد و ولایتمدار بود و امروز مفتخریم که فردی بسیجی، مطیع محض ولایت سکان هدایت شهرستان دشتستان را در دست گرفته است.

رستگار بیان داشت: ایجاد تعامل، وحدت، همدلی، اتحاد، انسجام بین مسئولان یکی از اولویت‌هایی است که خسروی به آن توجه زیادی داشت و توجه به این مهم پیشرفت دشتستان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، عمرانی و ... را به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: خرمی در تمامی صحنه‌های انقلاب و نظام و هر جا که لازم بوده حضور یافته و از نظام و ولایت دفاع کرده است.

این مسئول اذعان داشت: دشتستان یک سوم وسعت دشتستان و رتبه دوم جمعیتی استان را به خود اختصاص داده و از این حیث مشکلات زیادی در این شهرستان وجود دارد که مدیران اجرایی باید با تلاشی مضاعف این مشکلات را برطرف کنند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان عنوان کرد: دشتستان در سطوح ملی به‌عنوان پیشانی استان شناخته می‌شود و به همین دلیل باید توجه زیادی به این شهرستان داشته باشیم.

رستگار به رشد شاخص‌های امنیتی دشتستان اشاره کرد و یادآور شد: امنیت دشتستان در وضعیتی مطلوب است و شاخص‌های امنیتی این شهرستان به وضعیتی مطلوب رسیده است.

وی به کاهش میزان سرقت در دشتستان اشاره کرد و متذکر شد: در گذشته شاهد 30 سرقت روزانه در شهرستان دشتستان بودیم که این آمار به دو سرقت در طول روز کاهش یافته است.

رستگار ادامه داد: آمار سرقت‌های مسلحانه دشتستان 80 قتل در سال بود که در سال جاری فقط پنج سرقت مسلحانه در این شهرستان رخ داده است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان در پایان گفت: در شهرستان دشتستان شاهد کاهش محسوس میزان جرایم هستیم و برخی شهرستان‌های استان که از نظر جمعیتی با ما قرابت دارند، آمار جرائم در آن شهرستان‌ها به مراتب بیشتر از دشتستان است.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول