اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان:

آدم‌ربایی در دشتستان به صفر رسیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: آدم‌ربایی در این شهرستان به صفر رسیده است.

آدم‌ربایی در دشتستان به صفر رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید دشتستان اظهار داشت: امنیت این شهرستان امروز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و وفاق و همدلی موجود در شورای تامین آن در این مهم مؤثر بوده است.

فرمانده انتظامی دشتستان خاطر نشان کرد: فرماندار سابق این شهرستان با صبر، حوصله، متانت و آسایش همیشه تدبیر لازم برای رفع مشکلات موجود در آن را داشتند و هیچ وقت اجازه ندادند که با مشکلات موجود به حاشیه کشیده شود.

محمودزاده بیان داشت: از تمامی فرصت‌ها و لحظاتی که در اختیار داریم برای ارتقای امنیت دشتستان استفاده خواهیم کرد؛ این شهرستان متعلق به مردم است و آن ها باید نهایت تلاش و همکاری را برای ارتقای امنیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز جرائم به وقوع می‌پیوندد، ولی خیلی از این جرائم اطلاع‌رسانی نمی‌شود و این امر سبب شده است که مردم سایر شهرستان‌ها از مشکلات موجود در آن‌ها اطلاع نداشته باشند.

این مسئول به کاهش آمار قتل در دشتستان اشاره کرد و اذعان داشت: از سال 88 میزان جرائم این شهرستان کاهش چشمگیری داشته است؛ بر اساس آمار موجود میزان قتل‌ها در دشتستان از 58 قتل به 12 تا 13 قتل کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی دشتستان به میزان 20 درصدی جرائم این شهرستان در استان اشاره کرد و افزود: شهرستان اول استان 38 درصد از جرائم استان را به خود اختصاص داده و این در حالی است که دشتستان 20 درصد از جرائم را به خود اختصاص داده است.

محمودزاده بیان داشت: بیکاری یکی از عواملی است که در ایجاد جرائم دشتستان مؤثر بوده و 80 درصد افرادی که دستگیر شده‌اند بیکار بوده‌اند.

محمودزاده گفت: آدم‌ربایی در دشتستان به صفر رسیده و کشفیات سلاح در این شهرستان افزایشی چشمگیر داشته است.

انتهای پیام/2452/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول