اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معارفه فرماندار دشتستان برگزار شد

سکان کشتی دشتستان در دستان خرمی

خبرگزاری فارس: علیرضا خرمی در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی شد.

سکان کشتی دشتستان در دستان خرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد‌ از ‌ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، ائمه جمعه شهرستان دشتستان، فرمانداران سابق و جدید دشتستان و اعضای شورای اداری دشتستان و اصحاب رسانه فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

رئیس دادگستری دشتستان در این آیین اظهار کرد: خدمت در نظام اسلامی عبادت است و هر کس در هر مسئولیتی که قرار می‌گیرد باید به بهترین نحو از عهده مسئولیت خود برآید.

عبدالکریم رستگار افزود: دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ کشور است و قابلیت‌های زیادی برای رشد و توسعه دارد و همه باید برای ساختن دشتستانی آباد و زیبا تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: امروز همه باید با وحدت، همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه در راستای بهبود خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

رستگار ادامه داد: خسروی در دوران فعالیت خود از همه توان و ظرفیتش استفاده کرد و اقداماتی خوب و ماندگار بر جای گذاشت.

وی افزود: خرمی نیز از نیروهای ولایی و ارزش‌مدار است و اطمینان داریم در این مسئولیت از همه انرژی و ظرفیت خود استفاده می‌کند.

رئیس دادگستری دشتستان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و بهره‌گیری از نظرات نخبگان و کارشناسان باید مد‌نظر مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و تلاش شبانه‌روزی و دسته‌جمعی برای رشد و توسعه شهرستان وظیفه همه مسئولان است.

رستگار یادآور شد: در چند سال اخیر برای ایجاد امنیت پایدار در دشتستان اقدامات خوبی انجام گرفته است و شاهد بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان هستیم که امیدواریم با همکاری همه مسئولان و همراهی مردم این روند تداوم یابد.

در این آیین با تجلیل از خدمات غلامحسین خسروی در دوران تصدی این مسئولیت، علیرضا خرمی به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی شد.

خرمی پیش از این به عنوان مدیرکل دخانیات استان‌های بوشهر و خوزستان فعالیت داشته است.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول