اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت واحد آب زاینده‌رود با عدالت‌محوری شکل گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت واحد حوزه آب زاینده‌رود باید با عدالت‌محوری شکل گیرد.

مدیریت واحد آب زاینده‌رود با عدالت‌محوری شکل گیرد

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست‌های کلان آب استان به وزارت نیرو واگذار شده است امید می‎رود این مرجع بتواند عدالت‌محوری را در مباحث بین حوضه‌ای آب برقرار کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آب جزو انفال است، افزود: ایشان فرمودند که آب جزو انفال است و متولی آن باید وزارت نیرو باشد، بر همین اساس ما مطیع امر مقام معظم رهبری هستیم و بر اساس اصل ولایت‌پذیری بر مدیریت واحد آب تاکید داریم.

جلیل تصریح کرد: در همین راستا از وزارت نیرو انتظار داریم که با عدالت‌محوری از دخالت دیگران در مدیریت آب جلوگیری کند و در تخصیص آب مدیریت درستی را به کار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ وحدت و ایجاد فضایی آرام در کشور تاکید کرد و گفت: اختلاف بر سر مسئله آب باعث ایجاد تشتت و چندگانگی در بین استان‌های منطقه شده بود و این برخلاف منافع ملی کشور بود.

جلیل ادامه داد: امید می‎رود با مدیریت واحد حوزه آب زاینده‌رود شاهد وحدت و یکپارچگی در منطقه باشیم.

وی در ادامه از ارتقای تیپ شعبه‌های تابعه اداره ‌کل تامین اجتماعی استان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در پی برگزاری جلسات فراوان و پیگیری‌های لازم شکل گرفت.

جلیل ادامه داد: لذا شعبه تامین اجتماعی لردگان از تیپ 4 به 3، شعبه سامان از تیپ 5 به 4 و شعبه شلمزار از تیپ 5 به 4 ارتقا پیدا می‌کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با ارتقای تیپ شعبه‌های تابعه اداره‌ کل تامین اجتماعی استان، تعداد نیروی انسانی این شعبه‌ها افزایش می‌یابد و ارائه خدمات به ارباب رجوع با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول