اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد همدان خبر داد

کمک 10 میلیارد ریالی مردم همدان در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد همدان از جمع‌آوری 10 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد.

کمک 10 میلیارد ریالی مردم همدان در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علیرضا ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی تویسرکان و فرماندار این شهرستان با اشاره به این‌که کمیته امداد امام خمینی با هدف محرومیت‌زدایی و خودکفاسازی این جامعه با پویایی مستمر در حال فعالیت است، اظهار داشت: این نهاد در عرصه‌های متفاوت برای رشد و توسعه اقشار بی‌بضاعت در قالب طرح‌های متفاوت خدمات‌دهی می‌کند.

وی از 93 هزار نفرروز نظارت بر طرح‌های خودکفایی این نهاد در سال‌جاری خبر داد و افزود: نظارت‌های هدفمند و مستمر بر طرح‌های خودکفایی سبب کاهش ‌آسیب‌ها در این حوزه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی همدان ارتقای شاخص‌ها و رفع نیازهای اصلی مددجویان نظیر بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال، فراهم‌سازی بستر ازدواج و ... را در اولویت برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

وی مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی را از نیازهای ضروری افراد زیرپوشش خواند و اظهار داشت: همه باید همت را برای کاهش دغدغه و نگرانی بی‌سرپناهی در پیکره خانواده کمیته امداد امام خمینی دوچندان کنیم.

ابراهیمی همچنین از ایجاد کانون فرهنگی و آموزشی دائمی در شهرهای اسدآباد، تویسرکان و ملایر خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌هایی که به جد پیگیر آن هستیم ایجاد کانون دائمی کمیته امداد امام خمینی در راستای شکوفاسازی نیروی خلاق و استعدادهای نهفته نسل کودک، نوجوان و جوان زیر پوشش این نهاد است.

وی در ادامه از جمع‌آوری یک میلیارد تومان در جشن نیکوکاری در سطح همدان خبر داد و گفت: در هفته نیکوکاری مردم خیر 200 میلیون تومان به محرومان زیر پوشش این نهاد اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک سری تعهدات در مدارس و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال جمع‌آوری است و آمار کلی و نهایی پس ارائه مساعدت‌های مردمی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/89010/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول