اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان:

تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین در راستای تحکیم اعتقادات مذهبی‌ است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین در راستای تحکیم اعتقادات مذهبی‌ است.

تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین در راستای تحکیم اعتقادات مذهبی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، محمدطلا مظلومی در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری آغاجاری برگزار شد، اظهار کرد: اگر به دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم دقت کنیم به طرح بیاناتی از ایشان در خصوص تقویت روحیه استکبارستیزی و بسیجی برمی‌خوریم.

وی افزود: دشمن و استکبار جهانی بارها در طول تاریخ، انقلاب اسلامی را مورد خصومت و دشمنی خود قرار داده است و البته امروز هم با شدت و قدرت بیشتری با حداکثر توان، نیرو و امکانات به دشمنی خود ادامه می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در ادامه به بررسی نقش و تفکر بسیجی در انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: این تفکر در جهان رو به گسترش است و ما ملت انقلابی وظیفه داریم از آن به خوبی پاسداری و مراقبت کنیم.

وی اضافه کرد: امروزه شاهد آن هستیم که نیروهای مردمی نقش مهمی در برقراری امنیت در کشور سوریه را بر عهده دارند و گذر زمان نشان داد که بسیج برای همه دوره‌ها و البته برای روزهای سخت پایه‌گذاری شده است.

مظلومی عنوان کرد: مأموریت بسیج متناسب با تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین ساختار بسیج متعاقباً دارای انعطاف به منظور برخورد با نقشه‌های مختلف دشمن است.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی بسیج با برخورد با جنگ نرم است، اضافه کرد: تشکیل حلقه‌های تربیتی صالحین بر همین محور است تا عمق اعتقادات مذهبی را محکم و مقاوم سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان اذعان داشت: تشکیل گردان‌های امداد و کمک بسیج در راستای بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول