اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

حلقه‌های صالحین باید اثربخش و باکیفیت باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین باید اثربخش و باکیفیت باشد، گفت: بسیجیان باید بهره‏برداری لازم را از آن داشته باشند.

حلقه‌های صالحین باید اثربخش و باکیفیت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری جمعه‌شب در جلسه‌ ارزیابی عملکرد حلقه‌های صالحین که با حضور بسیجیان شاهرودی برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم به نحوی شایسته از زحمات بسیجیان تجلیل و تقدیر کنیم و این شجره طیبه را روز به روز بانشاط و رو به تعالی قرار دهیم.

وی افزود: جامعه امروز بیش از گذشته به تفکر بسیج و بسیجی نیاز دارد؛ چراکه دشمنان در تلاش هستند تا با استفاده از تمام ابزار خود، این تفکر را از میان بردارند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا این تفکر پویا و متعالی که نشأت گرفته از تعالیم الهی - اسلامی است را گسترش داده و تبیین و تشریح آن را در جامعه و سطوح بین‏المللی مدنظر قرار دهیم.

مطهری با اشاره به برنامه‌های راهبردی بسیج اذعان داشت: نظام شجره طیبه صالحین برنامه‌ای مهم و اساسی بوده و با توجه به نیاز امروز جامعه و جنگ نرم دشمنان لازم است که همه آن را جدی گرفته و در برگزاری صحیح و هدفمند آن تلاش کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود در پایان ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا اثربخشی و کیفیت حلقه‌های صالحین مورد توجه باشد و همه در این راه تلاش خود را انجام دهند؛ چراکه طرح صالحین پرورش معرفت، بصیرت و مهارت در آحاد جامعه است.

انتهای پیام/2249/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول