اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید نوروز

طرح آرامش بهاری در استان سمنان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: طرح آرامش بهاری به مناسبت عید نوروز و سال نو در بقاع متبرکه استان سمنان اجرا می‏شود.

طرح آرامش بهاری در استان سمنان اجرا می‏شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: طرح آرامش بهاری که برای سومین سال پیاپی در استان سمنان صورت اجرایی به خود گرفته است، از فردا در بقاع متبرکه شاخص و برگزیده این استان آغاز می‏شود.

حجت‏الاسلام عبدالله واحدی افزود: طرح آرامش بهاری برای پذیرایی از مسافران نوروزی و مردم استان سمنان در بقاع متبرکه این استان تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: ارادت مردم مؤمن و متدین استان سمنان که همواره از علاقه‏مندان خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده‏اند، سبب شده است تا طرح آرامش بهاری امسال در این استان با قوت بیشتری پیگیری شود.

واحدی عنوان کرد: امامزادگان استان سمنان به عنوان محورهای وحدت و پناهگاه‏های امن الهی در راستای اجرای طرح آرامش بهاری حال و هوای دیگری پیدا خواهند کرد.

گفتنی است،‌ در استان سمنان بالغ بر یک‌هزار و 190 مکان مذهبى شامل 689 مسجد، یک مصلا، 98 زیارتگاه و امامزاده، هشت مهدیه، 47 تکیه ثابت، 13 زیارتگاه سایر بزرگان دین، 216 حسینیه، 29 فاطمیه، دو نظرگاه و قدمگاه، 23 زینبیه، دو خانقاه و 61 اماکن مذهبى وجود دارد.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول