اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

8 هزار جلد کتاب بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برنامه‌ریزی شده 8 هزار جلد کتاب بین مسافران نوروزی در این استان توزیع شود.

8 هزار جلد کتاب بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جلسه آغاز به کار ستاد سفرهای نوروزی مازندران در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی استان، اظهار داشت: میزها موقتی است و عمر ما هم موقتی است.

وی ادامه داد: انسان باید خود را بازشناسی کند و خواستار حفظ حریم شهدا بوده و این مسائل در ابعاد مختلف زندگی ما باید بجوشد.

ابراهیمی تصریح کرد: انسان هر نفس که می‌کشد به سمت آب شدن می‌رود و سال نو این فرصت را به ما می‌دهد که از تحول و تغییر عبرت بگیریم

این مسئول با بیان اینکه در ستاد سفر برنامه دو محوری فرهنگی داریم،گفت: در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه قرار داریم و باید به اعتقادات راسخ خودمان استوار باشیم و همچنین برنامه‌های شاد ایام نوروز را تا دو روز قبل از شهادت بسته‌ایم و بعد از شهادت باز هم برنامه‌ها را به تکریم برگرداندیم و برنامه‌های موسیقی و آیینی نداریم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌ها تعریف شده و حساب شده است.

مدیرکل ارشاد مازندران یادآور شد: برنامه مراسم سال تحویل را در مساجد برگزار می‌کنیم و نوروز‌خوانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه خیابانی، نمایشگاه عکس به صورت میدانی، موسیقی محلی، سنتی و آیینی و همچنین کنسرت‌های تعریف شده از دیگر برنامه‌ها است، افزود: برخی افراد به نحوه برخی کنسرت‌ها اعتراض دارند اما ما سال‌ها است سر سفره امام حسین(ع) نشسته‌ایم و تمام جوانب را در نظر می‌گیریم و نمی‌گذاریم به شئونات توهین شود.

ابراهیمی تصریح کرد: نمی‌خواهیم کاری کنیم که فرهنگ بیگانه و مبتذل را ترویج شود.

وی گفت: با وجود مشکلات مالی، برنامه‌ریزی شده 8 هزار جلد کتاب بین مسافران نوروزی توزیع شود تا بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نمایشگاه  صنایع دستی در 10 شهر استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تجهیز نمازخانه‌ها را برای این ایام در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول