اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری گلستان:

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی گلستان بررسی می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان گلستان گفت: مشکلات واحدهای اقتصادی گلستان، به صورت دوره‎ای بررسی می‎شود.

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی گلستان بررسی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، عباس پوریانی با بیان این خبر از تشکیل کمیته‌ای به این منظور خبر داد و اظهار داشت: نمایندگان بخش خصوصی، نهادهای دولتی و کارشناسان خبره اقتصادی در قالب این کمیته از واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در استان بازدید می‎کنند.

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان گلستان افزود: اعضای این کمیته پس از بررسی، لیست اسامی واحدها و شرکت‎هایی که مشکلات خاص دارند را برای بررسی ویژه به سازمان‎های نظارتی اعلام می‎کنند.

این مسئول تسریع در حل مشکل تولیدکنندگان، حمایت از سرمایه‎گذاران و جلوگیری از ایجاد وقفه در تولید را از اهداف تشکیل این کمیته عنوان کرد.

وی با اشاره به مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری گفت: در آخرین نشست اعضای این کمیته قرار شد شرکت شهرک‎های صنعتی با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت استان لیست واحدها و شرکت‎های صنعتی را به تفکیک فعال، نیمه فعال و تعطیل به دبیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری، ارسال کنند.

پوریانی با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی به بخش سرمایه‎گذاری و تولید، نگاه حمایتی است، افزود: خوشبختانه تاکنون در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری، گام‎های خوبی در راستای کمک به رفع موانع بخش سرمایه‎گذاری در استان صورت گرفته است.

کمیته حمایت حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری همزمان با سراسر کشور سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/2307/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول