اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمن‌شکن خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دشمن شکن خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمن‌شکن خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف‌الله مطلبی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: بی‌تردید انتخابات یکی از نشانه‌های مردمی بودن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم در نظام اسلامی صاحبان اصلی انقلاب بوده و این رویکرد نظام را استحکام می‌بخشد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: همان طوری که مردم در عرصه‌های مختلف ثابت کردند به آرمان‌های والای انقلاب پایبند هستند این بار نیز با حضور گسترده خود نظام را از گزند دشمنان بیمه خواهند کرد.

وی از انتخابات به عنوان آبروی ملی و شاخص مردمی بودن یاد کرد و افزود: مردم بار دیگر با حضور خود نظام اسلامی را عزتمند خواهند کرد.

مطلبی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اساسی‌ترین موضوع در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است،‌ گفت: باید هوشمندانه با این قضیه مواجه شده تا دشمنان بار دیگر شکوه و عظمت مردم و انقلاب را ببینند.

به گفته وی، نباید در دید و بازدیدهای عید نوروز نباید از موضوع انتخابات پیش رو غفلت کرده و باید افراد برای حضور حداکثری در این انتخابات تشویق شوند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: منویات حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی نیز بر موضوع حضور پر رنگ مردم در انتخابات دلالت دارد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یازدهم و چهارم شورای اسلامی از حساسیت بالایی برخوردار است، افزود: برای نخستین بار بوده که دو انتخابات با هم همزمان برگزار می‌شود و این تلاش بیشتری را می‌طلبد.

مطلبی با تاکید بر اینکه همه برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و باشکوه تلاش کنند، گفت: در استان خراسان شمالی پیش بینی‌های لازم برای تعداد شعب و تعرفه رای صورت گرفته است.

وی همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی با هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در چارچوب قانون انتخابات را برشمرد و افزود: همه دستگاه‌ها در برگزاری این رویداد مشارکت و تلاش کنند.

مطلبی جلوگیری از هرگونه اقدام تنش زا را مهم خواند و اظهار کرد: باید به گونه‌ای تلاش شده تا مشارکت قریب به صد درصدی را در انتخابات پیش رو که چشم جهانیان به آن دوخته تحقق بخشیم.

انتهای پیام/63002/‌ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول