اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از آخرین نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران

پیشنهاد جدید صابری به شن و ماسه‌ای‌های بشار+ حاشیه‌های یک نشست

خبرگزاری فارس: راهکار جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش ترافیک مسیر بیمارستان امام سجاد، ایثارگری یک مدیر، اقدام عجیب شهردار یاسوج، معذرت‌خواهی استاندار و پیشنهاد جدید او به شن و ماسه‌ای‌ها از حواشی این نشست بود.

پیشنهاد جدید صابری به شن و ماسه‌ای‌های بشار+ حاشیه‌های یک نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در نشست‌ها و جلسات اداری مطالبی در میان اعضا رد و بدل می‌شوند که اگر چه در متن نیستند ولی حاوی نکات قابل توجهی هستند.

نشست امروز عصر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برخی از مدیران در این استان نیز حواشی قابل توجهی داشت.

راهکار جالب استاندار برای کاهش ترافیک مسیر بیمارستان امام سجاد (ع) و پارک ساحلی، پخش صحبت‌های غیرمرتبط اما طولانی یک مدیر پیرامون یک موضوع از شبکه دنا، اظهارات صابری در مورد عملکرد متولیان بازار عید، اقدام تعجب‌برانگیز شهردار یاسوج، معذرت‌خواهی استاندار، شوخی صابری با موسوی، پیشنهاد جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کارخانه‌داران شن و ماسه در حاشیه بشار و مواردی از این دست از مهم‌ترین حواشی نشست امروز بود.

* ایثارگری یک مدیر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نشست ترویج مصرف ماهی در میان مردم را بهترین راه‌حل کاهش ترافیک مسیر پارک ساحلی به بیمارستان امام سجاد (ع) دانست و گفت: اگر بتوانیم مصرف ماهی را در جامعه زیاد کنیم مراجعات به بیمارستان به ویژه در بخش قلب به طرز محسوسی کاهش پیدا می‌کند و این کار شاید از هر اقدام دیگری برای کاهش ترافیک مؤثرتر باشد.

پخش صحبت‌های یک مدیر از شبکه دنا پیرامون موضوعی که هیچ ارتباطی به آن مدیر نداشت از دیگر حواشی این نشست بود. صابری گفت: نیمی از یک گزارش را مدیری حرف می‌زند که نه به وظیفه او ربطی داشته و نه به تخصص او که جای تعجب دارد ولی من به علت اعتمادی که به شبکه دنا دارم، می‌گویم که اشتباه شده است.

وی گفت:‌ شاید این مدیر ایثارگر بوده که آمده در موضوعی که به او ربطی ندارد دخالت و اظهارنظر می‌کند.

* معذرت‌خواهی عیدانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد/ اقدام تعجب‌آور شهردار یاسوج

از دیگر حواشی این نشست معذرت‌خواهی استاندار از همه مدیران و مردم بود که بیان کرد: من در این حدود 200 روزی که افتخار خدمت‌گذاری در این استان را داشتم کندی‌ها و تندی‌هایی داشتم که لازمه مدیریت کردن بوده ولی در اینجا که از آخرین جلسات سال 91 است از همه مردم و مدیران عذر خواسته و طلب بخشش دارم.   

استقرار غرفه‌های سیار عرضه میوه نوروز در چند نقطه نامناسب از مواردی بود که اعتراض و تعجب استاندار را برانگیخت. صابری گفت: من از شهردار یاسوج تعجب می‌کنم که در دو نقطه ورودی و خروجی شهر گردشگرپذیر یاسوج برای ایجاد این غرفه‌ها مجوز می‌دهد؛ واقعا جای تعجب دارد در حالی که ما به دنبال کاهش ترافیک و رفاه مردم هستیم، خود این غرفه‌های عید، موجب ترافیک و آزار و اذیت مردم شود.

صابری ادامه داد: در تقاطع پل بشار به سمت پارک ساحلی و بیمارستان امام سجاد (ع) که یک دوربرگردان نیز طراحی شده همواره شاهد یک گره کور ترافیکی هستیم که این غرفه‌ها این وضع را بدتر کرده‌اند.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در این نقطه شاهد تصادف‌هایی باشیم چه کسی می‌خواهد جوابگو باشد؟

*شوخی صابری به رئیس جهاد کشاورزی

 از دیگر حواشی این نشست زمانی بود که سید یعقوب موسوی رئیس جهاد کشاورزی این استان گفت: ایرادات و کم‌کاری‌های بخش کشاورزی به ضعف من بر می‌گردد، صابری به شوخی خطاب به او گفت: من هم تردیدی ندارم؛ این جمله خنده حضار را در پی داشت.

صابری در حاشیه این نشست به قباد نگین‌تاجی شهردار یاسوج گفت: در برنامه‌های نوروزی و سایر برنامه‌هایی که به رفاه مردم و مسافران بر می‌گردد هیچ کوتاهی نشود و شهرداری در این زمینه‌ها به فکر سود مالی نباشد زیرا سود واقعی شما رضایت اجتماعی است.

* توصیه‌ و خسته نباشید صابری به دیودیده/ آب‌تنی شهروندان یاسوجی در رودخانه بشار

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در محل تحصیل فرزندم، خوابگاه‌های دانشجویی را در این ایام در اختیار مسافران قرار دادند که این اقدام روانی بسیار جالبی است و من که تاکنون به فکرم نرسیده بود، اکنون می‌توانیم در استان خودمان نیز این کار را انجام دهیم زیرا معتقدم اگر بهترین جاها را در اختیار اسکان مسافران قرار دهیم هم میزان رضایت و تبلیغات مثبت آن‌ها و هم میزان وفاداری آن‌ها به نظام بیشتر می‌شود.

از دیگر حواشی این نشست خسته نباشید صابری به دیودیده و همکارانش بعد از بیان انتقاداتی به آن‌ها بود که گفت: در مجموع به شما خسته نباشید می‌گویم و این عید اگر برای دیگران تفریح و شادی دارد، برای شما زحمت دارد؛ تلاش کنید نقص‌های سازمان برطرف شود و از الان خود را برای یک بازار با ثبات و امن در تابستان آماده کنید که به مراتب گردشگران و مسافران زیادی را به خود خواهد دید.

پیشنهاد جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کارخانه‌داران شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار که اخیرا تعطیل شده‌اند نیز از مهم‌ترین حاشیه‌های یکی از آخرین جلسات اداری کهگیلویه و بویراحمد بود.

صابری به کارخانه‌داران شن و ماسه پیشنهاد داد تا مکان این کارخانه‌ها را به محلی امن برای آب‌تنی در رودخانه کم‌نظیر بشار اختصاص دهند و چنین امکانی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کنند زیرا این اقدام، بزرگ‌ترین فرصت با کمترین هزینه است.

------------------------------------

حاشیه‌نگاری از کریم بنام

---------------------------------

انتهای پیام/82005/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول